This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.

Goede keus iig <]

S60's zijn tof... Heb er weleens in gereden, vond hem niet zo bijzonder, maar volgens mij was dat echt de traagste benzineversie die leverbaar was...

Aan de andere kant weleens meegereden in een gechipte D5, nou dat was dus lachen

Mijn vader zit te twijfelen om zijn s60 2.0T te laten chippen. (auto is nu 5 maanden oud). is het model 2007, dus met enige aanpassingen tegenover voorgaande jaren. Andere grille, chassis stugger, betere wegligging, knippers in spiegels.
We hebben nu 180 pk en dan gaat die naar 220 pk. Wel erg leuk .

TJa, mijn vader kon kiezen of een s60 2.0T met zo goed als alle opties (alleen geen xenon) of een s80 met een niet al te uitgebreid pakket. Dan is de keuze snel gemaakt aangezien het er allebei gewoon netjes uit ziet.

men mama:
renault espace ex wagen (met onze karavan)

nu: Opel zafira 2.2 tdi 125pk-280Nm
heb ik 197km/h mee gehaald.

men papa zen ex wagen:
donkerblauwe BMW met BE nummerplaat

heeft nu een VW Golf break van het werk
heb ik geen pic van.. maar daar heeft ie nu al
230000km gereden. Op het autosalon
gaat hij een nieuwe kopen
ofwel VW touran ofwel Mercedes R.

Hij zal wel OF een R krijgen, of 2 Touran's Touran is trouwens best mooi geworden voor een midi-MPV, heb hem nooit lelijk gevonden overigens...

[ir]http://www.3harts.nl/touran/Touran%20-%20nieuw-1b.jpg[/ir]

R-serie is :r

Die Zafira 2.2 DTI (niet TDI), loopt dat trouwens een beetje? Heb maar matige ervaringen met 2.0 DTI/DTH-motoren in ieder geval...

Die zafira gaat echt goed! heb daar een weekje mee gereden (was nog maar 17 zonder rijbewijs) en echt waar optrekken doet ie echt goed!
nu moet hij de karavan trekken. en ze is 8 meter lang en weegt ca.1,2 ton ofzo (volgeladen) en de espace had soms wat probleempjes in bergoppen, maar de zafira doet zen werk naar behoren. ik denk zelfs dat er 210-220 kan uitgeperst worden ! ik zat nog maar aan 4000rpm dusja
hij mag kiezen tss een R of een touran. Het zal wrs de Touran worden want hij heeft een budget van 30000€ dus wordt een full option touran. Hij koos voor eenvolumers zodat men scooter er in kan vanachter. in de golf gaat dat niet en in de zafira wel. maar zafira is de diesel niet gratis en zijn auto's wel

Last edited:
mhh ja een r voor 30.000 zal wel basic zijn dan idd

In nl kosten beginne ze pas @ 45k ongeveer :X, oplichters :+

mhh ja een r voor 30.000 zal wel basic zijn dan idd

In nl kosten beginne ze pas @ 45k ongeveer :X, oplichters :+

Hier beginnen ze 51k, maar bedrijfswagens zijn hier excl. BTW dus 42k. dan zou men vader nog 12 k moeten bijleggen voor een basis model...
Die touran met alle opties erop (zonder GPS heeft hij al) kost 32k dus 2000ˆ opleg voor toch wel een tof auto'tje. maar 105pk ...

Status
Not open for further replies.