Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Net de auto van paps opgehaald :W

Ding is echt zooo sweet :W

hier vast picje van je zomer velgen, ori 18 inc audi velgen met michelin pilot sport banden, zitten nu std velgen + nieuwe winterbanden op.

Morgen ofso zalk wel ff pics posten van de auto zelf :W

Velgen zijn opnieuw gespoten, wat je op de velg ziet is wat vuil, dingen zijn helemaal schadevrij, echt netjes.

attachment.php
 

Attachments

  • velgen.JPG
    velgen.JPG
    38.6 KB · Views: 306
  • velgeee.JPG
    velgeee.JPG
    24.1 KB · Views: 4
Blijven mooie velgen :)

Zag laats een Nieuwe Audi A6 met die nuvolari velgen... Had het niet verwacht maar dat zag dus echt heel mooi uit. (oogde ook niet goedkoop :) )
 
@dennis: hier in de straat staa zon a4 2,4, iets verlaagd deze velgen erop enz, gwn super bak om te zien :W

Door de pro line kit staat deze ook best laag. zeker met de 18 inc is er niet gek veel ruimte bij de wielkasten, matched echt perfect! het is gewoon een uber bak, ben erg blij voor me pa dat tie eindelijk een chille bak gevonden heeft!
 
Blijven mooie velgen :)

Zag laats een Nieuwe Audi A6 met die nuvolari velgen... Had het niet verwacht maar dat zag dus echt heel mooi uit. (oogde ook niet goedkoop :) )

Standaard audi velgen zijn ook echt onbetaalbaar:X hoorde wat een setje audi velgen kosten. damn:X
 
Dat geldt voor vrijwel elke autofabrikant hoor... Je wilt echt niet weten wat ze durven te vragen voor een setje lichtmetaal in de showroom, dan ren je huilend naar de bandenboer :D
 
Die RS6 velgen blijven vet !
En idd, de prijs die ze vragen bij de Dealer is echt erg :X En baal daar best van, want me moeder zit elke keer met die prijzen in haar hoofd 8P En tis nu best lastig om geld los te krijgen voor velgen.
 
Waarom wil iedereen origineel hebben? Blabla, ze zijn lichter/kwalitatief beter enzovoorts, maar face it, ze vervangen staal + wieldop, dus slechter kan niet :D
 
Vandaag met mn pa de nieuwe auto uitgezocht. Het wordt een VW Jetta 1.9 TDI Comfortline met de H5 versnellingsbak. Kleur lak wordt reflex zilver (metallic) en het interieur Brick antraciet (donker dus). Wat er opkomt aan opties:

-16" lichtmetaal
-chromen sierlijsten rond de ramen
-geen typeaanduidingen
-radiovoorbereiding incl. 8 speakers
-licht en zicht pakket
-sportstoelen (electrisch verstelbaar)
-xenon verlichting

Verder nog het gebruikelijke uit het comfortline pakket:

-climatronic (2 zones)
-cruise controle
-CV met afstandsbediening (ook voor kofferbak)
-electrische en verwarmde buitenspiegels
-electrische ramen voor + achter
-getint glas
-meegespoten bumpers
-boardcomputer
-middenarmsteun voor + achter
-automatisch dimmende binnenspiegel
-hoogte + diepte verstelbaar stuur
-leeslampjes voor + achter
-ABS
-remkrachtverdeling
-remassistentie
-stuurbekrachtiging
-8 airbags

Ben zelf niet zo te spreken over de kleur en het feit dat de bekleding geen leder is, mja mn pa bepaalt (en betaalt) uiteindelijk.
 
Last edited:
mijn mams heeft een peugeot 206 cc 2.0 aslles erop en eraan met cruisecontrol xD
mijn paps heeft een bmw 525i uit 2000 en een mercedes-benz 280SL pagode uit 1968 in topstaat 8)
en ik heb een golfje 3 1.6 gt sport <_<

fotos komen binnenkort wel ^^

mams had voor deze een golf 3 gti
paps had voor deze een chevy blazer 4.3 v6 en daarvoor een renault espace v6 24v :)
 
Last edited:
ben ik weer :D. sorry dat ik hier zoveel post deze week :D

Gister opgehaald, vandaag gewassen etc.

attachment.php


was het maar zomer :love:

attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • zomer.JPG
    zomer.JPG
    76.9 KB · Views: 259
  • achterkant.JPG
    achterkant.JPG
    54.9 KB · Views: 259
  • a41.JPG
    a41.JPG
    73.7 KB · Views: 257
Status
Not open for further replies.
Back
Top