This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
foto's zeggen btw ook niet alles, tis wel een kleur die je in het echt moet zien wil je goed oordelen erover. in het echt is het toch net weer dat anders, marktplaats foto's vond ik ook niks, toen ik er kwam d8 ik er wel ff anders over. maar het is maar waar je van houd toch :W

Ik snap wat je bedoeld. Als je chroom-accenten neemt, die komen veel beter uit op donkere kleuren... Is het een 105pk TDI, gezien de 5-bak?

Mooie bak, maar die kleur vind ik persoonlijk ook 3x niks idd.

Ik vind de kleur trouwens wel leuk, veel mensen vinden het wat minder... En als het een 20VT is heb je 150 of 163pk volgens mij Kijk op het kentekenbewijs en je weet het... Chippen, velgen & verlagen en gaan met dat ding

Ik vind de kleur trouwens wel leuk, veel mensen vinden het wat minder... En als het een 20VT is heb je 150 of 163pk volgens mij Kijk op het kentekenbewijs en je weet het... Chippen, velgen & verlagen en gaan met dat ding

Me pa zei 150 pk, tis een 1.8T. velgen zitten er al bij. verder zit er een pro line pakket op. wat volgens de vorige eigenaar de auto al wat lager legde. kweenie of het zo is, maar met die 18 inc is er niet bizar veel ruimte meer over

de kleur komt nu niet tot zijn recht met deze velgen imo,
die andere velgen erop en dan zal het geheid beter eruit zien.
leuke kleur, MOET je wel natuurlijk zuiver houden.

die audi hier uit de straat heeft ook et pro line pakket, en deze 18 inch, en geloof mij, het staat echt wel dik :W

edit: hij is btw zilver

die audi hier uit de straat heeft ook et pro line pakket, en deze 18 inch, en geloof mij, het staat echt wel dik :W

edit: hij is btw zilver

Uhu. ik vind het ook vet:W majah bij de std velgen zaten nieuwe winterbanden, dus prima voor in de winter, in het voorjaar komen de andere er weer op :W

Ik vind de kleur wel tof, en denk als die velgen eronder zitten. Beetje op camber gezet en leuk verlagingskitje dat het echt bruut staat 8) Ws raampjes blinderen, skirts in kleur en mooie ovalen uitlaat demper dat t dan echt brute bak is 8)

Ik snap wat je bedoeld. Als je chroom-accenten neemt, die komen veel beter uit op donkere kleuren... Is het een 105pk TDI, gezien de 5-bak?

Yep, 105 pk idd. Ik vind zelf de kleur shadow blue erg mooi.

[IR]http://www.fototime.com/2D600B57CF2B855/standard.jpg[/IR]

VS

[IR]http://www.autoweek.nl/images/800/8/f7d7a8a1a0e5500f7f1fb79f4a6e5d08.jpg[/IR]

Ik heb ook wel eens verhalen gehoord over mensen die dachten in januari/februari een auto van het nieuwe jaar te hebben gekocht maar die was gewoon in het vorige jaar geproduceerd en op kenteken gezet:X

Dat geldt bijna voor elke auto hoor. De auto is bv in 2006 gemaakt. Staat als voorraad op het terrein. Je verkoopt die auto gaat ie in 2007 op naam. Heb je een 2007 auto

Maar dat maakt in principe niet zoveel uit. Als er maar op dat kenteken bewijs 2007 staat. Das voor veel mensen zo'n tik. Net zoals een auto die in december 2005 op naam gaat, dan is ie op 1-1-2007 2jaar. Terwijl het eigenlijk is 1 jaar en een maand. Maar men kijkt naar bouwjaar...

Mn pa heeft ook eindelijk zn Ford focus familiehok eruit getrapt, en een S60 uit ik (dacht) 2002. Allemaal mooie opties en hij is donkerblauw metallic. 2.4L met 170 PK. Krijgt m volgende week. Ik probeerde m nog een mooie japanner aan te smeren, maar hij wilde toch voor de volvo gaan

Status
Not open for further replies.