This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Al gaven ze 10x zo lang dan reed ik nog steeds liever in een BMW hoor

hou eens een keer op jij, jezus wat ben jij een klein kind zeg :r

volgens mij kun je beter een keer met stephan irl afspreken want volgens mij ben je gewoon verliefd op hem en wil je negatieve aandacht :L

hou eens een keer op jij, jezus wat ben jij een klein kind zeg :r

volgens mij kun je beter een keer met stephan irl afspreken want volgens mij ben je gewoon verliefd op hem en wil je negatieve aandacht :L

Zet jij je petje nou maar scheef op en ga een rondje touren in je Golf misschien koel je dan een beetje af.

Al gaven ze 10x zo lang dan reed ik nog steeds liever in een BMW hoor

Jij ziet echt alles als een aanval of niet soms? Beetje op je pik getrapt ofzo?

En @ lawrens. Sinds wanneer weet jij wat BMW rijders willen? Als je dat namelijk echt allemaal wist, had je allang bij de afdeling marketing van BMW gewerkt.

Voor een klein bedrag per ingreep kan je mij contacten Arne :+

Maar ff zonder gein idd, hou is op met dat lompe gezeik tegen elkaar..

Jij ziet echt alles als een aanval of niet soms? Beetje op je pik getrapt ofzo?

En @ lawrens. Sinds wanneer weet jij wat BMW rijders willen? Als je dat namelijk echt allemaal wist, had je allang bij de afdeling marketing van BMW gewerkt.

Ik voelde me niet aangevallen hoor want ik rij geen BMW Bedoelde met mijn opmerking overigens vrij weinig, ik zou alleen persoonlijk nog steeds niet voor Alfa kiezen over BMW alleen omdat ze meer garantie geven.. Maar dat werd een beetje verkeerd opgevat

Voor nu ajb ff die eeuwige discussie laten varen, ik wil daar na deze post voorlopig even niks over lezen. Eventuele verhitte disccusies doen jullie maar via de pm.

Franse auto's doen niet echt mee... Je kan niet discussiëren als iedereen het er unaniem over eens is dat deze auto's kwalitatief zwaar onder de maat zijn

[IR]http://i15.tinypic.com/2vwil1x.jpg[/IR]
[IR]http://i7.tinypic.com/40os8xv.jpg[/IR]

Mijn pa zijn fiat Barchetta
ik hoop hier binnen enkele maanden ook met te kunne rijden (binnen enkele maanden heb ik hopelijk mijn rijbewijs)

Status
Not open for further replies.