This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Kan je met een 17'' ook banden pakken met 50/55 dik/hoogte. hij wil graag meer comfort als het kan, op die 18'' zat 225/40. en dat was 3x niks

Nee, je tellerafwijking wordt dan groter (wielomtrek neemt toe) en het risico dat het aan gaat lopen is groter... 40-er hoort bij 18", 45-er bij 17" @Audi enzovoorts...

OMFG< doe je et weer, Maarja daar ben je forumopa voor

Mijn pa heeft momenteel deze, ook met dit pakket erop:

passen die op een nieuwe passat 1.9 diesel?
en ook prijs graag aub

Okey, rijd overigens perfect die generatie Volvo's. Heb zelf een keer in een
S60 T5R mogen sturen. De tering dan weet je echt niet wat je mee maakt 8)

Wij hebben dan het allerlaatste model s60, daarvan is de wielophanging stugger geworden en dat icm 17 inch ligt dat echt geweldig in de bochten.

Wil me pa ook overhalen om em te laten chippen. (XC70) 2.5t. Nu 210 pk en 320 nm. Volgens mij kan je dan naar de 250 pk ofzo .

m'n paps zit te denken om de v50 te halen, ik mag hem meehelpen met een bescheiden pakketje uit te kiezen 8) 'tword denk ik een D5 (als die dr zijn voor da ding) ik heb me nog niet echt erin verdiept

D5 is zwaarste diesel voor dat ding geloof ik. Maar de 2 liter met 138 pk wil ook wel hoor. Ik heb rijles gehad in de 1.6 diesel, en zelfs dat reed oke.

Stuurt echt verdacht scherp, heeft ook focus onderstel he

Status
Not open for further replies.