Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Stephan@Spy said:
Antwoord? Er werd niet eens een vraag gesteld man.

Godsamme, als die oude man die tractor wilt restaureren.. SO WHAT, Dat is toch prachtig! 8 van de 10 posts van jou is met een "ik-weet-het-beter" instelling. Daar mag je nu echt eens mee gaan kappen.
 
Stephan word jij niet moe van iedereen die op jou zeikt? Ik zou echt gek worden als elke post die ik maak in een negatief daglicht gezet word :+
 
Arne said:
hpim4846small3rf.jpg
Zijn dat aspergebedden?
 
Ik zie niet veel meer als wat grond :X

Dit hebben wij, Ford Sierra 1.6 GL, int het wit :winner:
imo echt te vette bakken, om de roest na :((
Ext%20si%201.jpg
 
Wij doen het al 5-6 jaar hiermee :) 2 litertje.

15479706-te-koop-renault-laguna-1-6-16v.jpg


Veel problemen mee gehad met gasinstallatie, maar is nu wel verholpen gelukkig :)
 
Last edited:
Ronniej said:
Blankespoor :D ?

Komt die van mijn pappie ook vandaan :)

[ir]http://xs106.xs.to/xs106/06386/Jag.JPG[/ir]

We hadden 16'' velgen met Offroad banden ,nu 19'' met Pirelli P-Zero's :D

*ps scooter is van een vriend van mij..

jep is blankespoor!

Zijn wij ook laatst wezen kijken vooor nieuwe auto:D
 
*showt auto van ouders*

Astra H 1.6 Essentia, alles wat ze nodig hebben. En ik zou hem ZO ruilen voor mn 206, LMFD.

c8-main.jpg

Plaatje van internet bij gebrek. Maar bedenk je maar, de meest fantasieloze kleur, de saaiste wieldoppen en zwarte spiegels. Maar rijden dat het doet!
 
Ja oke, je zal er best een community in hebben. Alleen van sommige dingen zie ik de lol niet helemaal. Als het puur om het restaureren gaat, dan maakt het imo weinig uit waar je aan sleutelt.

Het beunen aan een spy of aan een aerox maakt denk ik ook geen hol uit :D

Anders ga jij eens op een alfa forum topics verneuken, scooterforum of alfaforum maakt toch geen hol uit.
 
Jullie laten je echt volledig opfucken door die gozer, negeer 'm gewoon ofzo :| Ontopic nu potverdriedubbeltjes!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top