This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Lennox said:
Hier staan er 4 8P
Inculsief de Charade van mn broertje en de Corsa B :+ van mij.

Binnenkort kan alleen de q7 op de oprit denk ik })

Heeft je Pa die Q7 nu nog niet?

M'n buurjongen heeft em denk al een dikke 2,5 maand...echt asociaal grote bak. Ik zou hem zonder Parkeersensoren niet eens durven inparkeren, zo erg
 
Patrick said:
Tot vorige maand hadden we hier 4 auto's op de oprit en we zijn met z'n 3en. Waarvan er twee van mij waren, terwijl ik nog studeer :+

bij mijn vader staan lekker 18 vierwielers bij het huis, terwijl er maar 3 mensen wonen!
 
Arne said:
bij mijn vader staan lekker 18 vierwielers bij het huis, terwijl er maar 3 mensen wonen!

Wordt het geen tijd dat je broertje uit huis gaat?

Heeft je pa die 1950 trekker ofzo nog? lijkt me GAAF
 
Patrick said:
Wordt het geen tijd dat je broertje uit huis gaat?

Heeft je pa die 1950 trekker ofzo nog? lijkt me GAAF

die zijn allebei uit huis in principe, alleen mn zusje nog...Er staan er nog 2 uit 1954:





voorbeeldplaatjes lmfd

Pa in actie :+



 
Tractor van me opa... in opknap status.
Voor de boeren onder ons (niet dat ik een boer ben... )

vage foto, zal binnenkort eens betere maken.
[Ir]http://i12.tinypic.com/46za5qa.jpg[/Ir]
 
WTF moet je daarmee? Kijk een oude auto restaureren en ermee rijden snap ik wel.

Of weet ik iets niet dat jij wel weet en dat oude tractoren ongelovelijk fijn rijden?
 
Jij snapt wel meer niet geloof ik. Ieder zn hobby toch. Gaat meer om 't restaureren dan om t rijden, zie je ook vaak met auto's: restauratieproject is af en de auto gaat de schuur in of wordt verkocht.

Er zijn overigens hele meetings en zo voor oude tractoren, is best leuk.
 
Ja oke, je zal er best een community in hebben. Alleen van sommige dingen zie ik de lol niet helemaal. Als het puur om het restaureren gaat, dan maakt het imo weinig uit waar je aan sleutelt.

Het beunen aan een spy of aan een aerox maakt denk ik ook geen hol uit
 
Patrick said:
Heeft je Pa die Q7 nu nog niet?

M'n buurjongen heeft em denk al een dikke 2,5 maand...echt asociaal grote bak. Ik zou hem zonder Parkeersensoren niet eens durven inparkeren, zo erg

Week 41 kwam hij van de band :+ (nu dus) en dan zou het 4 wkn duren om hem helemaal klaar en bij de dealer te hebben. Daarom staan beide auto's van mn ouders nu ook te koop (ma krijgt ook wat anders). Het zat hem in dat panorama dak, die zaten een productie later ofzo, want die andere gast bij hem in het bedrijf zijn Q7 staat al bij dealer (zonder dat dak dus) en gelijk met zn 3'en besteld
 
Die tractor zit al aantal generaties in de familie, daarom is het natuurlijk leuk
 
Stephan@Spy said:
WTF moet je daarmee? Kijk een oude auto restaureren en ermee rijden snap ik wel.

Of weet ik iets niet dat jij wel weet en dat oude tractoren ongelovelijk fijn rijden?

BAH! hou toch eens op met die onzinnige antwoorden
 
Status
Not open for further replies.