This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.


Volvo XC70, 2.5 Turbo echt heerlijke auto, zeker voor op vakantie's etc het reist heerlijk en knalt ook aardig. 8.2 sec op de 100 dacht ik. . Boot erachter is ook van me pa trouwens.
 
Stephan@Spy said:
Ik rij serieus liever in een Sorento dan een X5. Niet omdat ik de Sorento zo mooi vind, maar omdat ik totaal geen X5 mannetje ben.

Bij een X5 koop je meer dan een auto, je koopt ook een imago. En dat imago is geen afspiegeling van hoe ik ben.


wat ben jij toch een vervelend ventje zeg. metje imago. imo zijn al die oosterse ''suv's'' gewoon slappe aftreksels van x5,ml,xc90.

je koopt een auto toch omdat je um mooi vind, fok het imago.
 

Typ dan wel minimaal mijn naam goed. En ik heb al genoeg in niet italiaanse auto's gereden hoor, dan weet je weer hoe fijn een italiaan is.

Maar hoeveel is er al gestort? Genoeg voor een leuke 155?
 
greendevil said:
wat ben jij toch een vervelend ventje zeg. metje imago. imo zijn al die oosterse ''suv's'' gewoon slappe aftreksels van x5,ml,xc90.

je koopt een auto toch omdat je um mooi vind, fok het imago.

Auto bestaat voor mij meer dan uit alleen uiterlijk. Dus je laatste zin is echt voor weinig mensen van toepassing.
 
Als ik echt dikke cash heb, koop ik een sport auto, en geen suv. En nee pk's maken een auto niet per definitie sportief.

Zou ik al ooit een suv uitzoeken, zou het niet de X5 worden.
 
Jij kiest dan een koreaan omdat je daar geen fout imago van krijgt :L
Je koopt een auto op kwaliteit en uiterlijk, fuck het imago.

Tenzij je Stephan heet, dan koop je alfa!
 
Ik heb een alfa echt never nooit (zoek maar al mijn posts op) practisch genoemt. Dingen als laadruimte en makkelijk instappen zul je niet in een italiaan vinden.
 
Stephan@Spy said:
Ik heb een alfa echt never nooit (zoek maar al mijn posts op) practisch genoemt. Dingen als laadruimte en makkelijk instappen zul je niet in een italiaan vinden.

MULTIPLA
 
Stephan@Spy said:
Ik heb een alfa echt never nooit (zoek maar al mijn posts op) practisch genoemt. Dingen als laadruimte en makkelijk instappen zul je niet in een italiaan vinden.

praktisch :*, en zullen we nu maar ophouden over die kut Italianen? :+:*
 
Status
Not open for further replies.