Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
mijn baas denkt ook zo, ik wil geen porsche/ferrari want dan vind iedereen mij een patser.
zou mij echt helemaal niks uitmaken wat iemand van mij denkt als ik in een bepaalde auto rij.
 
Jelle RV said:
300820062.jpg


Zeer tevreden over de nieuwe bak

Netjes, hyundai begint de laatste jaren steeds betere dingen te doen volgens mij. Op wat voor niveau ligt de kwaliteit van die dingen nou eigenlijk?
 
Koreaans niveau :p Ze maken nog steeds prul, maar deze nieuwe Santa Fe kan ik wel waarderen. Maar interieur kwaliteit is nog steeds om van de huilen...plastic vakwerk.
 
Stephan@Spy said:
Ik rij serieus liever in een Sorento dan een X5. Niet omdat ik de Sorento zo mooi vind, maar omdat ik totaal geen X5 mannetje ben.

Bij een X5 koop je meer dan een auto, je koopt ook een imago. En dat imago is geen afspiegeling van hoe ik ben.
Momenteel ben je ook nog gewoon een stuudje.
Als jij in staat bent om een X5 aan te schaffen is je imago waarschijnlijk ook wel enigzins verandert :)
 
Ossje said:
Koreaans niveau :p Ze maken nog steeds prul, maar deze nieuwe Santa Fe kan ik wel waarderen. Maar interieur kwaliteit is nog steeds om van de huilen...plastic vakwerk.

Is voor een aziaat zeer netjes afgewerkt hoor, zal wel foto's van het interieur maken binnekort

@ manta:

Rijd zeer netjes. Automaat en handmatig schakelen (tiptronic?) dmv pookje naar boven/ beneden.

2.2 CRDI Diesel, 150 pk std. Wordt gechipped naar 180

Auto is ook zeer ruim.
 
Die hyundai jeep ziet er nice uit, maar waarom gooien ze er @ Hyundai nou van die lullige velgjes onder :?
Besteed dan daar iets meer aan uit, en laathet gelijk 10 keer beter ogen
 
Stephan@Spy said:
Ik rij serieus liever in een Sorento dan een X5. Niet omdat ik de Sorento zo mooi vind, maar omdat ik totaal geen X5 mannetje ben.

Bij een X5 koop je meer dan een auto, je koopt ook een imago. En dat imago is geen afspiegeling van hoe ik ben.

Ms dat je aan de alfa romeo dealer kan vragen of ze een auto willen maken die bij jou past en precies de weerspiegeling van jouw imago is..

Mja doe mij deze maar
[ir]http://www.mcarsweb.com/tvr/sagaris.jpg[/ir]
 
Stephan@Spy said:
Ik rij serieus liever in een Sorento dan een X5. Niet omdat ik de Sorento zo mooi vind, maar omdat ik totaal geen X5 mannetje ben.

Bij een X5 koop je meer dan een auto, je koopt ook een imago. En dat imago is geen afspiegeling van hoe ik ben.

Ik heb een rek nr geopend.

De opbrengsten die binnenkomen, komen volledig ten goede aan het "help staphan@spy normaal denken" fonds.

Programma bestaat uit:

- geestelijke hulp
- rij ervaring opdoen in NIET italiaanse auto's

Doel:

-Logisch leren nadenken
-Leren dat er meer is dan italiaanse auo's (no offense :P)

Sorry voor offtopic :)
 
2fastrapido said:
Ik heb een rek nr geopend.

De opbrengsten die binnenkomen, komen volledig ten goede aan het "help staphan@spy normaal denken" fonds.

Programma bestaat uit:

- geestelijke hulp
- rij ervaring opdoen in NIET italiaanse auto's

Doel:

-Logisch leren nadenken
-Leren dat er meer is dan italiaanse auo's (no offense :P)

Sorry voor offtopic :)

Kia is chinees.....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top