This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
[5th]Nick said:
Ik zou die alpine's laten zitten, M5 velgen onder een niet M5 is zo jammer, net zoals die 535D die als optie dezelfde bumper als een M5 hebben, echt kut.

Ik bedoel ipv van een 530ix een M5 :*

Dat is dan weer dope, alleen ik zou gewoon even een jaartje wachten en dan een lichte gebruikte oppikken, bespaart je een rug of 30

[5th]Nick said:
Ik zou die alpine's laten zitten, M5 velgen onder een niet M5 is zo jammer, net zoals die 535D die als optie dezelfde bumper als een M5 hebben, echt kut.

Volgens mij kan je elke E60 M-uitvoeren... Sterker nog, de Bayerische Motoren Werke had het M-pakket al verkocht voordat de M5 uberhaupt leverbaar was...

1warm said:
[IR]http://i9.tinypic.com/2uz9c1e.jpg[/IR]

Blankespoor ?

Komt die van mijn pappie ook vandaan

[ir]http://xs106.xs.to/xs106/06386/Jag.JPG[/ir]

We hadden 16'' velgen met Offroad banden ,nu 19'' met Pirelli P-Zero's

*ps scooter is van een vriend van mij..

Last edited:
Prima hok zo'n auto. Waarom nog een X5 kopen oid.

Heb echt diep respect voor die oosterse suv's. Gewoon 3x goedkoper dan zo'n duits hok, en rijdt ook nog eens prima.

Stephan@Spy said:
Prima hok zo'n auto. Waarom nog een X5 kopen oid.

Heb echt diep respect voor die oosterse suv's. Gewoon 3x goedkoper dan zo'n duits hok, en rijdt ook nog eens prima.

Ik heb toevallig nogal veel gereden in zo'n X5 (3l turbo diesel), en die Hyundai ken ik ook (aantal keer meegereden) maar vooral kwa afwerking en ook wel het rijden is zo'n X5 gewoon een betere auto..

Dat er dan wel een prijskaartje aanhangt wat ongeveer het dubbele bedraagd van zo'n Hyundai is dan wel weer minder

Ow en om de vraag te beantwoorden: waarom een X5 kopen, omdat sommige mensen nu eenmaal een sloot geld extra kunnen en willen besteden om een SUV te kopen die kwa afwerking, wegligging en motorisering gewoon beter is. Hyundai heeft bijvoorbeeld al geen 6 cilinder diesel..

En nog ter verduidelijking, ik vind zo'n Hyundai zeker geen slechte auto, die nieuwe vind ik er zelfs gewoon goed uitzien, maar dat er geen reden zou zijn om een X5 te kopen ipv een Hyundai vind ik echt overdreven...

Heineken said:
En nog ter verduidelijking, ik vind zo'n Hyundai zeker geen slechte auto, die nieuwe vind ik er zelfs gewoon goed uitzien, maar dat er geen reden zou zijn om een X5 te kopen ipv een Hyundai vind ik echt overdreven...

Zeker waar. Alleen ik rijd (al is het vanwege het imago) liever een Kia Sorento dan een X5.

Je zet daarmee toch een statement waarmee ik me beter kan vinden dan bij een X5 waar je als pc hooft sjaak wordt aangezien. Terwijl de kia waarschijnlijk nog meer vervuilt ook en minder efficient is gebouwd.

Grapje ? BMW OF KIA?? Keuze snel gemaakt hoor..

Ik rij serieus liever in een Sorento dan een X5. Niet omdat ik de Sorento zo mooi vind, maar omdat ik totaal geen X5 mannetje ben.

Bij een X5 koop je meer dan een auto, je koopt ook een imago. En dat imago is geen afspiegeling van hoe ik ben.

Status
Not open for further replies.