This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
r0bert said:
Mn pa is nu aan het kijken voor een nieuwe auto omdat de mondeo nu een beetje gammel wordt
Wordt ws. een nieuwe Fiesta ST

Lekker scheuren voor robert denks :W

Dingen gaan wel ok hoor. Toch zou ik eerder voor een Focus ST gaan. Fiesta is en blijft zo klein :/
 
Wel klein beetje vaag dat op de golf de 'dikste' velgen zitten.

S80 is namelijk een erg toffe bak, die wel beter dan wieldoppen verdient.
 
Tja, mijn ouders zijn al in de 50 en hun interesse in auto's is nul, dus het is wel begrijpelijk dat ze geen geld gaan geven aan een mooi setje velgen. Het enige dat hun boeit is dat het rijdt.

Ik daarintegen ben een autofreak, best vervelend hoor
 
Mijn pa rijdt graag zuinig. Hij loopt ook altijd te klagen dat m'n moeder al die kleine stukjes naar haar werk en de supermarkt rijdt
 
Mijn pa rijdt ook wel zuinig. Maar mijn moeder daarentegen, de ene versnelling helemaal doorhalen, de andere totaal niet. 80 rijden in zijn 4 :S. Dat soort dingen, traag maar onzuinig rijden.
 
Vassago said:
Dingen gaan wel ok hoor. Toch zou ik eerder voor een Focus ST gaan. Fiesta is en blijft zo klein :/

Ik ben alleen samen met mn pa dus een grote auto is alleen maar zonde van het geld.
We hebben nu een mondeo van een jaar of 6 en dat kost gewoon klauwen met geld om te laten rijden ( wegenbelasting, allrisk verzekering en benzine )

Het verschil tussen een Fiesta ST en een Focus ST is minimaal €10.000,-
Uiterraard heb ik geprobeerd om hem over te halen voor de Focus maar dat zie ik niet gebeuren.
Het geld groeit na een nieuwe keuken die evenduur was als een Focus ST niet op zn rug
 
Mechanic said:
Mijn pa rijdt graag zuinig. Hij loopt ook altijd te klagen dat m'n moeder al die kleine stukjes naar haar werk en de supermarkt rijdt

Hier andersom :X je wil ook niet weten hoevaak hij bij de pomp staat :+ mja dat krijg je als je ook een zaak in het nederland en 2 in het buitenland hebt en geen diesel wil :+

en me moeder ook, ze had eerst een Matiz 0.8 nu een Mini 1.6, ze zat al te klagen dat ze vaker bij de pomp stond :+ + ze heeft de afgelopen 2 maand al 3 of 4 boete's binnengehaald..

Met de matiz in 3 jaar 1tje
 
BlackDevil Sprinter said:
weet het niet hoor maar ik rijd ook 80 in me vier Weet niet hoe jij rijd Dat is me geleerd ook zo te rijden

@stephanspy

Mij ook.. maar als ik straks me rbw heb, gaat dat niet gebeuren denks :+

scully said:
Klinkt bekend. Mijn pa rijdt zelfs 110 op de snelweg.

Wijzer komt bijna nooit onder de 140 oid @ me vader , me moeder is een ander verhaal soms hard, soms zacht :+...

*en ja ze zijn allebei 50+
 
BlackDevil Sprinter said:
weet het niet hoor maar ik rijd ook 80 in me vier Weet niet hoe jij rijd Dat is me geleerd ook zo te rijden

@stephanspy

Moet je eens om je heen kijken als je aan het autorijden ben, de kans is namelijk groot dat je dan een bord ziet waarop staat : rij 80 in zn 5.
 
Status
Not open for further replies.