This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Carlosz said:
Nou, nou overdrijven is ook een vak..

Kan er ook niets aan doen dat mn voorstel om een golf 3 vr6 te kopen wordt afgewezen thuis :+
overdrijven? lmfd dat jij gewoon bijna alles krijgt.
je weet toch dat je ooit zelf moet gaan werken voor u geld?
en jaloers? ja 8P, er is nooit geld genoeg 8)

btw weer zo'n nutteloze discussie :X
 
Sandor said:
overdrijven? lmfd dat jij gewoon bijna alles krijgt.
je weet toch dat je ooit zelf moet gaan werken voor u geld?
en jaloers? ja 8P, er is nooit geld genoeg 8)

btw weer zo'n nutteloze discussie :X

waar maak je je druk om eigenlijk:?
 
Sandor said:
overdrijven? lmfd dat jij gewoon bijna alles krijgt.
je weet toch dat je ooit zelf moet gaan werken voor u geld?
en jaloers? ja 8P, er is nooit geld genoeg 8)

btw weer zo'n nutteloze discussie :X

Kan jij het niet gewoon accepteren dat de ene het wat breder heeft als de ander??

Carlosz is nou ook niet echt een opschepper ofzo..

Doeloze discussies altijd..

Deal with it!!!

:edit/ ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt
 
Laten we zeggen dat jij niet 20 uur per week vakken staat te vullen om een tankje benzine bij elkaar te sprokkelen.

Niet dat ik ooit brandstof betaal
 
Tis ook wel duidelijk dat veel mensen tegenwoordig ontzettend materialistisch zijn ingesteld, en iemand anders vaak iets niet gunnen..

Ik mag mezelf redelijk gelukkig prijzen dat mn ouders bijna alles (ja ook mn auto) voor mij betalen. Naast mn school werk ik ook gewoon 20 uur per week, en ook ik zal later mn eigen boontjes moeten doppen.. Dat besef ik me maar al te goed, en ik denk er elke keer weer aan als ik in die auto stap..
 
maak me nergens druk om ofzo hoor, geef gewoon mijn mening
zou fucked up zijn mocht ik telkens uitvliegen als iemand meer geld heeft als mij, ik gun het hem ook volledig, iedereen trouwens. alleen begrijpen jullie mij precies niet. en nee, hij is zeker geen opschepper, dat is duidelijk.
 
haha gvd zeg volgens mij denkt iedereen dat ik geen reet uitvoer en alleen maar een btje rondjes in mn auto aan t rijden ben 8P

Nou, mooi is dat zeg :+
 
Carlosz said:
haha gvd zeg volgens mij denkt iedereen dat ik geen reet uitvoer en alleen maar een btje rondjes in mn auto aan t rijden ben 8P

Nou, mooi is dat zeg :+

Doe je nog wat anders ook dan
 
*Uitspraak ingetrokken. geen zin meer in offtopic bullshit*

*edit*

Jezus het gaat hier echt helemaal nergens meer over, de laatste paar pagina's is er echt alleen maar offtopic gelul
 
Last edited:
Duurt niet lang, dan zit hier ook een slotje op met al dit gezeik..

iig, mn ouders hebben een Opel Vectra 1.7 DTI met vrijwel alle opties, leuk wagentje, maar de klep van de brandstofpomp laat het nog wellis afweten, dus de mogelijkheid om je wagen te starten, uit te zetten, en direct weer te starten is er niet Je moet dus dik anderhalf uur wachten voordat je weer kan rijden..
Mn broer heeft een Renault 5 1.1, sloom klote ding, komt af en toe niet boven de 110 uit op de snelweg... ;p
 
mijn pa heeft een 528i uit 97, best oudje al, 260.000 er al op, ach jah je kan er lekker meer rijden zon 2.8 v6 200pk wil wel knallen oh!

En me ma heeft een New Mini Cooper, gechipt , rond de 140 pk op zon ding, echt een super autotje

En me broer heeft een golf 3 gti 8v
 
Carlosz said:
haha gvd zeg volgens mij denkt iedereen dat ik geen reet uitvoer en alleen maar een btje rondjes in mn auto aan t rijden ben 8P

Nou, mooi is dat zeg :+

Geef nou maar gewoon toe dat we gelijk hebben Enige dat jij doet is rondjes rijden in je A3, en rondhangen bij supermarkten en op basketbalveldjes :+
 
Bas@Ritthem said:
mijn pa heeft een 528i uit 97, best oudje al, 260.000 er al op, ach jah je kan er lekker meer rijden zon 2.8 v6 200pk wil wel knallen oh!

Om precies te zijn heeft hij 193pk, en is het geen V6, maar een 6-in-lijn

We gaan inderdaad eens kappen met dat geld/voorrecht/verwend-discussie, nu weet iedereen wel dat Carlosz een verwende pauper is ( :* )
 
Status
Not open for further replies.