Scootermeeting zondag 26-8

Joyrider

Well-Known Member
Scootermeeting in Eindhoven. Zondag 26 Augustus. Voor het station om 12 uur. Bij de parkeerplaats.
Als je komt, post dan ff een message hier met je naam, merk + type scooter en waar je vandaan komt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd dus wel komen he!
Groetjes Bas

p.s. Op het scooter.startpunt.nu forum hebben al mensen gereageerd dus je bent niet de enige als je je aanmeld!!

8)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Joyrider
Scootermeeting in Eindhoven. Zondag 26 Augustus. Voor het station om 12 uur. Bij de parkeerplaats.
Als je komt, post dan ff een message hier met je naam, merk + type scooter en waar je vandaan komt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd dus wel komen he!
Groetjes Bas

p.s. Op het scooter.startpunt.nu forum hebben al mensen gereageerd dus je bent niet de enige als je je aanmeld!!

8)

:rolleyes:

Nopez....... kom alleen naar een echte meeting
 
Ik lig dan ook in me nest, en verder ga ik niet naar zon neppe meeting met gastjses van 16 met een power1kneus uitlaat!
 
Re: Re: Scootermeeting zondag 26-8

Originally posted by Daanje


Voor mij aanleiding genoeg om niet te komen...

Nee, als ze van Fartpunt komen dan gaan wij niet --> Want krijg je dan een tourrit langs alle bezienswaardigheden in Eindhoven.8)
 
Re: Re: Re: Scootermeeting zondag 26-8

Originally posted by DvD
Nee, als ze van Fartpunt komen dan gaan wij niet --> Want krijg je dan een tourrit langs alle bezienswaardigheden in Eindhoven.8)

hmmm........suxx0rz
 
Re: Re: Re: Scootermeeting zondag 26-8

Originally posted by DvD


Nee, als ze van Fartpunt komen dan gaan wij niet --> Want krijg je dan een tourrit langs alle bezienswaardigheden in Eindhoven.8)

met NRX gepruttel en een topspeed van 30km op de teller :(
 
Re: Re: Re: Re: Scootermeeting zondag 26-8

Originally posted by Ruud


met NRX gepruttel en een topspeed van 30km op de teller :(

Dan kunnen ze ws wel erg goed afstellen, anders haal je dat nooit |(

Wie komt er trouwens naar Lelystad (sjees)?
 
Ook al is deze meeting teringdicht in de buurt, op een of andere manier denk ik toch dat ik niet kom (zou het komen door die startpunt-gasten?)...

Greetz.
 
Back
Top