Originally posted by Freezerator:
[BIk heb wel btw een paars witte sfera gezien, maar ik wist niet of jij dat was[/B]
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
3,2 pk is wel errug weinig, heb je trouwens op die testbank gezien... Ik had die paars/witte Sfera mee, stond ook bij de Lijster binnen te sleutelen...
Greetz.
Welke? Die blauwe met witte finishvlaggen erop en die BCD-lichtunit? Die is kewl...
Greetz.
3,2 pk is wel errug weinig, heb je trouwens op die testbank gezien... Ik had die paars/witte Sfera mee, stond ook bij de Lijster binnen te sleutelen...
Greetz.
Terwijl ik minstens een uur naast jullie heb gestaan ofzow...
Greetz.
Is chezzmo die gast met die Runner? Hij had (naar eigen zeggen) in 2 weken tijd een Manston en een Speed Rep. gemold... Kreeg z'n C20 niet gemonteerd, een maat van heeft hem toen geholpen...
Greetz.
Originally posted by Sugadaddy:
Ik was bij de testbank en ik heb em om zien vallen maar ik wet niet wie em heeft gevangen...
Weet je die zip die erna kwam ???? Hebben we bij De Lyster een Mallosi pijp eronder gehangen en toen kreeg hij er 10,6 uit....
Ik was met die Runner met die onderplaat.... VEEL mensen vroegen hoe ik dat had gedaan, had ik eigenlijk niet verwacht, voor de rest vond ik de mijne zwaar tegen vallen op de testbank...... Ik had 8,2 bij 5500.....
Wie heeft die Polini Runner nog gezien ???
Zijn drukveer ging het hoekie om op de testbank!! De diameter van die drukveer was groter dank zijn poelies!!!! Iets wat ik aardig bizar vond......
Ik vond het ook zeer jammer van die van Sybe...
[This message has been edited by Sugadaddy (edited 02 May 2001).]
Originally posted by tIM:
wie de hel was suggadaddy dan wel niet?