SCOOTERMEETING WAS TOPPIE

mike

Home is where tha dogg is
Eindelijk was t zover de scootermeeting in klaaswaal.Om ongeveer half 11 was ik ter plekke (veel te laat eigenlijk maar ik had een feestje gehad) Het was al aardig druk mede door t wel heel erg lekkere weer.
Er waren ook hele mooie scoots (zekers die van Arne !!!) Die overigens heel erg mazzel had want met de testrun zaten de bouten niet goed aangedraaid en daardoor reed de scoot met voorsteun en al van de bank af,geen schade gelukkig!!!
Ik ben met mn aerox ook nog op de testbank ge
weest en dat viel niet eens tegen 6 pk bij 3000 rpm en dat voor een orginele scoot met bidalot. Ook het carpulling was tof (lekker veel kabaal) Ik hoop dat het zeker weer herhaald wordt want het was echt een gave dag

hierbij ff een bedankje aan de organisators hardstikke top mannen

smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

meeting was zekers tof, heb met hoop mensen gelult. OOk die marok met ze ac typhoon was wel vet. Ik wacht wel totddat iemand foto's plaatst.

Ik was helaas niet op de scooter, want tank is nogsteeds lek, maar volgende keer beter.

Voor de rest een hoop mensen van het forum/chat/list gezien, en het was wel tof
smile.gif
 
Omdat 3000 ERG weinig is, een std. begrensde scoot draait nog meer en aerox met bidalot draait toch zeker 7 a 8000 toeren....
 
Originally posted by enrico:
Omdat 3000 ERG weinig is, een std. begrensde scoot draait nog meer en aerox met bidalot draait toch zeker 7 a 8000 toeren....

ok t waren er 4000 maar t staat er echt hoor
 
Originally posted by Gijshouwen:
die 3000 dat zullen wel achterwiel RPM's zijn

ja dat weet ik niet hoor er staat rpm en pk meer niet en zoals ik al zei t zijn er 4000
 
Jep scootermeeting was tof, (mijn vermogen 3,2 pk bij 2400 rmp!!) oke uitlaat nog niet goed afgesteld!!
(standaard onbegrensd peugeot blok met Yasuni Z uitlaat!!)
 
3,2 pk is wel errug weinig, heb je trouwens op die testbank gezien... Ik had die paars/witte Sfera mee, stond ook bij de Lijster binnen te sleutelen...

Greetz.
 
Originally posted by mike:
Ik ben met mn aerox ook nog op de testbank ge
weest en dat viel niet eens tegen 6 pk bij 3000 rpm en dat voor een orginele scoot met bidalot.

Welke? Die blauwe met witte finishvlaggen erop en die BCD-lichtunit? Die is kewl...

Greetz.
 
Die 3000 rpm zij kilometers per uur/100
Dit komt omdat jullie met werkende variateur hebben gemeten. Dan wordt er bij een Tovami testbank het toerental met een formule omgezet in Km/u
Dus 6 pk bij 30 km/u
Als de variateur vast gezet zou zijn dan klopte die 3000 rpm wel.
Het is overigeens absoluut niet slecht 6 pk
 
wie hebben er allemaal pics gemaakt van de meeting? ik ben wel benieuwd naar al die phatte scootz op de meeting.......
 
ruud heeft foto's gemaakt.

Bart. waarom kwam je niet ff langs? ik heb ook nog bij de lijster binnegestaan, toen waren razkin en chezzmo bezig aan hun scoots.

Ik heb wel btw een paars witte sfera gezien, maar ik wist niet of jij dat was
 
Back
Top