SBO Sprint - Meppel - 13 april

Status
Not open for further replies.
idd gewoon gaan, boeie of het regent ! jammer dan :D
Beter daar lol hebben en (misschien) niet rijden, dan beetje lam thuis hangen waar het dan netzogoed kut weer is:p
 
idd;)

meppel 2 vond ik ook nog wel lache:p

heb toch liever wel mooi weer like meppel 1 en 3

dan kun je mooi klappen op die weg:D

tot de 12e of 12e~!
 
Meppel is in de regen ook vet. Met 50 man onder de testbank tent en gassen :W Net wat! :D

Vooral die persoon die mijn uitlaatgassen incl. olie op z'n witte jas kreeg :X :p
 
Dat doet mij denken aan Rotenburg :D. Zo'n duitser gaat sprinten en zo'n mongool gaat olie op die band gooien, en der stond zo'n gast vlak achter met witte schoentjes, witte broek en witte trui. En had niks in de gaten :D.

Godver wat heb ik mij kapot gelachen toen hij er achterkwam dat hij helemaal onder de olie spetters zat :D
 
dan ben je echt een mongool :D

wie komt er nou compleet in een wit outfit :+

en dan niet eens merken dat je onder wordt gespetterdddd8P
 
@Michel, je had mijn witte vest moeten zien na Eindhoven toen ik jou hielp om te burnen :p

Pff heb er echt zin in! de laatste dingen die ik wilde zijn in huis en gedaan :)
 
Ik heb zin om te pilsen op die camping, en k zou wel eens willen weten wat die gasten nou weer hebben verzonnen... (en dan weten jullie wel wie zich aangesproken voelen daarover....)
 
vraagje.. 13 april SBO sprints meppel? hoelaat begint het event zown beetje? en kost het entree? of is het free toegang als toeschouwer? alvast bedankt!
 
oke bedankt! neem aan dat er veel scooters aanwezig zullen zijn, uit heel nederland.. of heeft het niks te maken met een soort meeting?
groetjes,
 
Het is JUIST een meeting 8P :)

het is een (de eerste) SBO sprint er zullen dus minimaal 100 (sprints)scooters aanwezig zijn ja !
 
Nee die andere gast Frank :p

@ RoxiZagerss, bekijk wat foto's van afgelope 2 jaar, krijg je wel een indruk :)
 
Zoo wat een goed weer was het vorig jaar ook:D hopen dat het over 3 (!!!:D) weekjes ook weer zo goed is, heb er zin in iig8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top