SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Die kikker achterop de wheeliebar vond ik echt tof:#

Vraag me alleen al vanaf vorig jaar af waarom die gast een spiraal om ze achterstang heeft zitten, niet voor de optics lijkt me:X
Ziet er nogal n00b uit vind ik.

dat is reeschzzz+pippi+


Maar met dat voordringen. Is het geen optie dat je alleen per 2tal tussen de hekken kan staan.

Waar maken jullie je eigelijk druk om? Het is gewoon iemand die het leuk vindt om bezig te zijn met deze sport? En niet iedereen kan beginnen met een super vette tering lijpe brommer die onder de 7 begint en goed functioneert...
 
Waar maken jullie je eigelijk druk om? Het is gewoon iemand die het leuk vindt om bezig te zijn met deze sport? En niet iedereen kan beginnen met een super vette tering lijpe brommer die onder de 7 begint en goed functioneert...

heb ik wel een super vette tering lijpe brommer dan die meteen onder de 7 komt:p?

Ik maak mij totaal niet druk om hoe iemand anders zijn scooter bouwt.
 
Super vette pics, en vond dit de mooiste 8)

208-1177611952.jpg

Haha is Bakri, vriend van me. Was z'n plaatselijke spuiter die dag. "ow daar zit een kras. Wacht maar ik pak de spuitbus wel en spuit hem wat bij8P"
 
Waar maken jullie je eigelijk druk om? Het is gewoon iemand die het leuk vindt om bezig te zijn met deze sport? En niet iedereen kan beginnen met een super vette tering lijpe brommer die onder de 7 begint en goed functioneert...
Wat lul jij nou vaag, rij ik onder de 7 dan?

Vind alleen die spiraal vreemd, dat mag ik toch vinden?
 
Back
Top