This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

alleen maar betr dat ene dagje ken nog net...

moet m tm vrijdag werken anders hadik alles @ vrijdag aaf moeten doen nu ken dat tjillie billie@ zaterdag

tjill dus:W

zie jullie de 22ste :*

dit is gewoonweg echt kut

data's staan zo goed als vast een half jaar lang, en dan 3 weken van te vore snel een wijziging

net of niet eerder bekend was of scooterattack dan iets had of niet

wij komen nu in de problemen

maja kijken wel

wat geschied is is geschied

Er staat duidelijk dat dit gewoon overmacht is, ik neem aan dat die van SA plotseling gepland was dus daar kunnen ze weinig aan doen. Het is gewoon super dat de vergunning enz de volgende dag ook afgegeven wordt.

Zaterdags mooi BBB Beunen Banken BBQ'en :W

ik vind jah liever zaterdag volgende dag rust dag maandag nu gelijk weer werken .. das enige wat ik minder vind ... voor de rest vind ik niet eg probleem !

De reacties zijn tot nu toe redelijk positief, bedankt hiervoor.
Nogmaals excuses aan de mensen die nu in de problemen komen.

Chill, had me per ongeluk de 21ste ingepland om te werken, had vrij gevraagd voor die dag, maar nu maar afwachten of ik dat krijg hehe, heb ik iig een extra sleuteldag

Komt alleen maar beter uit met werken enzo.. en aan me hok is ook nog genoeg te doen..

grtzz bas.

Ik maak er niet zown ophef over Het zij zo....
alleen ja wat robin zegt vind ik wel wat vervelender maargoed er zijn ergere dingen.

Dus zoals ik het nu begrijp, is het startsysteem van Scooterattack.
In feite als zij iets aan de hand hebben, zitten wij altijd zonder?

(graag een Ja of een Nee hier op)

Op zich heb ik geen problemen met deze wijziging maar ben erg benieuwd of dit soort dingen vaker gaan voorkomen?Verder kost dit me wel een wedstrijd bij de voetbal;(. Maarja de sprints gaan voor

Voor mij komt het ook slecht uit, maar dat valt wel te regelen.
Verder ben ik bijna klaar om 240km te rijden tot Meppel.:X

zeker beter. alleen een dag uitrusten na de sprint zit er dan niet bij .
Anders zaterdag sprinten sávonds de kroeg in doorhalen en zondag brak op bed.

ach ja
ik ben er tuurlijk wel

Komt me best kut uit, kan ik weer mn werk af gaan zeggen. Daarentegen kan ik toch wel weer wat langer gaan beunen om het hok rap te laten gaan.