We komen met 3 members van RSC (Ik, ashwin en arie) en STR8ROX (frank) dump ik in de koffer bak Alleen helaas zonders scoot, maarja. Kijken is ook al meer als genoeg.
Vanmorgen mn Roost uitlaatje binnengekregen en s'middags gemonteerd, en damn de Benelli leefde op, liep echt super! Morgen ff de Dello inwisselen voor een Keihin die ik leen van Luuk (SSR SPIROX) en ik ben klaar voor Meppel, oja ook nog alles ff borgen :+
zo de kappe zitten erop. moet alleen nog veel doen. komt er ook nog eens bij dat mijn vriendin in ziekenhuis ligt. pfffff waarom is het altijd zo'n stressen voor 1 meeting
Mijn scooter heeft ook gelopen, moet nog wel wat gebeuren maar hoop het alsnog te redden voor zaterdag, en anders kom ik zaterdag middag wel aanrijden.
Iig de Hotshots:
Na een flinke tijd stationair lopen en wat jengelen met het gas, vond Twan het nodig om de skuur ff blauw te zetten :7:7
Kvs slang en tankje wat je ziet zitten niet met elkaar verbonden zo hoor :+.
En mja Zelfs Johan vond de zip al Geil zndr kappen en het liefst wilde die ff alleen zijn...
Ik ga denk ik alleen zondag. Ik heb echt geen zin om in 1 dag nog een camping te regelen, tenten te gaan lenen etc. Volgende keer iets meer voorbereiden dit soort dingen