This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

van waar denk je dat die naam komt.

en jullie al klagen moet je voorstellen als die 2 uur of meer bij je in de auto moet zitten. en jah ik kan het weten hahaha

van waar denk je dat die naam komt.

en jullie al klagen moet je voorstellen als die 2 uur of meer bij je in de auto moet zitten. en jah ik kan het weten hahaha

op de heenweg zat ze om 7.30 vrij rustig in de auto bij meran... tot wij langs kwamen 'vliegen' zoals ze dat zei 8P

heb erg zin om al die sprint scooters eens in het echt te zien, kijk nu alleen maar plaatjes en denk van ja das best vet maar in het egt zijn ze waarschijnlijk 10 x vetter

heb er egt zin in!!!

heb erg zin om al die sprint scooters eens in het echt te zien, kijk nu alleen maar plaatjes en denk van ja das best vet maar in het egt zijn ze waarschijnlijk 10 x vetter

heb er egt zin in!!!

of blijken juist weer minder vet

Vind het ook wel leuk, @ meetings van 2006 zag je gewoon scooters en nu ken je de persoon erachter gewoon:W

Volgens mij zijn er ook genoeg scooter die in de winterstop in het "geheim" zijn gebouwt. Daar kijk ik iig meer naar uit . Heb hier en daar al wat gehoort in de wandelgangen +ralf+

+ralf+ Net even door de wijk heen gegaan met mijn hok 14000 k door de straat 8P . +ralf+ kan echt niet meer wachten tot de 21/22 ste. Zaterdag nog even banken en hopen dat ie nog genoeg powerr heeft voor meppel :+ -:-.
Ben ook zeer benieuwd naar andere projecten van iedereen, daarom ga ik de zaterdag zonder scooter.Members meeten en spotten is ook tof :winner:

Last edited:
Zo gister gebeld naar kemping kikkerije en we hebben fijn plaatsje.
1 overnachting met tent van 3x3 meter aanhanger+auto voor 15.5 euro

Dus word flink buizen .. MIcheL und Rens zie jullie vrijdag avond dan

EDIT: dit weekend ook natuurlijk

okeej dus met zo.n 10 man in totaal

Ja dat word voor mij ook weer net aan
Laatste week moet ik nog gaan banken Heb er wel al zin in

okeej dus met zo.n 10 man in totaal

khad die man aan de phone ook zo heel trots van '' ja sorry de trekkershutten zijn al bezet''... alsof die der wel 20 had zo klonk het
maarjah ... boeie word gewoon vet... enja als we met weinig man zijn op die camping dan verzamelen we gewoon de zoooi want t gaat geen rustige nacht worden