This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

maarten, is net 2 weken geleden gebeurd, is nu al helemaal verprutst haha, maarja een keer houd het op

Ik zeg: Coater... :7

Ik werd ook schijtziek van mijn frame. Eerst helemaal met de hand schoon poetsen en schuren.. Toen in de grond verf gezet en toen het kreng naar de coater getrapt. Werd er echt schijtziek van.

De druppel die de emmer deed overlopen was toen het blikje grondverf over mijn schoenen viel. :|

verf over je schoenen, is haat ja

Maar ach ik lig niet wakker van die paar krasjes, maakt me echt niks uit.

Ik neem aan dat er ook gewoon een terrein is om met je scooter te staan...Maar moet je daar voor ook sprint of mag je er gewoon gaan staan mits je entree betaald

We hebben zaterdag een apart parkeerterein voor de rijders met scooter (show of sprint) denk hierbij aan een terein waar jeje auto/partyten ed bij elkaar kan zetten, er is plek zat:*, de bezoekers moeten op een apart parkeerterein.

Zondag hebben we een apart rennerskwartier voor de sprinters.
Waar in overleg ook wel een showscooter kan staan.
Dit terein is niet voor promotiedoeleinden, tenzij je SBO sponsor bent.

:winner:

Ik slaap lekker in mijn eigen nest :W. Scooter schop ik met nog wat niet sbo sprinters zaterdag om half 8 naar meppel.

En hijs iets minder gaar geworden

Last edited:
Die van mij gaat ook kaploos en gaar aan de 1e sprint staan. Nog teveel plannen met mijn kapjes die ik écht niet af ga krijgen...

Allebei de dagen aanwezig nartuurlijk 8) met de Polossi sp :X

Ik slaap in Steenwijkerwold bij my uncle :7

Zo gister gebeld naar kemping kikkerije en we hebben fijn plaatsje.
1 overnachting met tent van 3x3 meter aanhanger+auto voor 15.5 euro

Dus word flink buizen .. MIcheL und Rens zie jullie vrijdag avond dan

EDIT: dit weekend ook natuurlijk