SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #2

Status
Not open for further replies.
dus dan ga je ons hier ook nog maar is lastig vallen?? Moet niet gekker worden.....






:+
 
Begrijp me niet verkeerd ik doe een hoop andere dingen (maar mediteren nog niet trouwens) maar zou gewoon elke week wel willen racen!!!!!
 
Toch hoop ik in de toekomst wel bijvoorbeeld in de maand juli 3 races in 4 weken te rijden ala motoGP :)
 
Ff een vraagje he...
Ik zit eigenlijk sinds ik mijn Jog rijdt al te klote met me radiateuren en hoeveel rijwind bereikt word door mijn voorkap heen...nu kan ik mijn voorkap wel helemaal aan bonken zagen en grote gaten maken met kippengaas, maar is het hoe hij nu is met kleine gaatjes niet beter...en dan bedoel ik...zuigt het niet veel harder aan door die kleine gaatjes?? Of is dit een serieus slap geouwehoer verhalltje?
 
Kleine gaten hebben een grotere weerstand dan grote gaten, dus de lucht zal er met grote gaten makkelijker doorheen stromen.
Schotten maken achter je kappen om de lucht door de radiateur te forceren levert ook een grote winst op.
 
idd je moest eens weten wat voor taart schep er in m'n zip hangt om de voorkap precies op de rad aan te sluiten.

Ene er word geen lucht aangezogen he.

edit: zo dus
[ir]http://www.paulus19.nl/zooi/schep.jpg[/ir]
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top