SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #2

Status
Not open for further replies.

Johan.

Well-Known Member
hier weer verder!



volgens het regelement moet de hoofd kleur zwart zijn en het stage6 stickerpakket aanwezig zijn op de scooter als je daar niet aan kunt voldoen is dat jou eigen probleem dan rij je maar niet mee, zou ik niet erg vinden is voor mij weer een plekje er bij :rolleyes:

8P
emo.gif





ik ga er misschien ook zijn, maar ben nog niet zeker, hoop zaterdag mijn scoot zijn 1ste adem te laten nemen.




misschien ikook als ik de scooter klaar kan krijgen!!!


hier waren we gebleven
 
Advertisement - register to remove this

Ik ga volgend jaar deelnemen aan de Stage 6 Cup. Nou wil ik daarvoor wel veel proberen te trainen. Weet iemand hoe je dit het best kunt doen? Is het gewoon een kartbaan afhuren maar dan met je scoot er op of gaat dat anders?
 
Spa en Emmen zijn volgens mij de enige banen waar je kunt trainen :)

Berghem is er iniedergeval mee bezig ,zodat we 'binnenkort' daar ook waarschijnlijk kunnen gaan trainen :)
 
als dat zo is zou dat uber zijn ..:D
begrhem is imo half uurtje rijden..:p


dit stond er in de mail, die ik deze week ontving :)

Beste Machiel,

Helaas is het in de huidige vergunning (nog) niet toegestaan met scooters te trainen. Dit is wel in de revisievergunning opgenomen. We hopen hier in de komende maanden meer duidelijkheid over te krijgen bij gemeente en provincie. Zodra we hier iets meer over weten zullen we scooterend Nederland hiervan informeren (want er is veel vraag naar).

Met sportieve groeten,

Erna van den Biggelaar - van der Ham
Tel: 06 555 45 45 7
E-mail:administratie@kartbaanberghem.nl
Internet: http://www.kartbaanberghem.nl/
 
Euroscooters / Fred Motoren......

SA is importeur van Heidenau in D'land.. Slicks zijn ook origineel van Heidenau, (tenminste, de eerste in Nederland zaten toen onder mn zipje :))
Ze zullen ze wel niet hebben liggen, maar bestellen kan altijd :).

Anders effe bellen met SA?

Pm me anders ff.... Dan zoek ik wel ff wat uit, want ik moet zelf ook nog natte banden halen....
 
Last edited by a moderator:
Ik ga volgend jaar deelnemen aan de Stage 6 Cup. Nou wil ik daarvoor wel veel proberen te trainen. Weet iemand hoe je dit het best kunt doen? Is het gewoon een kartbaan afhuren maar dan met je scoot er op of gaat dat anders?

Je betaald een bepaald bedrag en mag de gehele dag vrij rijden.
In Emmen is dat bedrag 27.50 en Spa francorchamps weet ik niet precies volgens mij ook rond de 30 euro.

Scooter hoeft niet perse te voldoen aan reglementen en word ook niet gekeurdd.

Dus je gaat met je scooter naar een kartbaan, betaald en je mag vrij rijden. zo simpel is het:)
 
Euroscooters / Fred Motoren......

SA is importeur van Heidenau in D'land.. Slicks zijn ook origineel van Heidenau, (tenminste, de eerste in Nederland zaten toen onder mn zipje :))
Ze zullen ze wel niet hebben liggen, maar bestellen kan altijd :).

Anders effe bellen met SA?

Pm me anders ff.... Dan zoek ik wel ff wat uit, want ik moet zelf ook nog natte banden halen....


Euroscooters heeft ze niet in het arrsortiment. En SA zijn niet op vooraad en Fred K uit D is niet te breiken want die zit in taiwan. Fred motoren ging pronk even uitzoeken.
 
Je betaald een bepaald bedrag en mag de gehele dag vrij rijden.
In Emmen is dat bedrag 27.50 en Spa francorchamps weet ik niet precies volgens mij ook rond de 30 euro.

Scooter hoeft niet perse te voldoen aan reglementen en word ook niet gekeurdd.

Dus je gaat met je scooter naar een kartbaan, betaald en je mag vrij rijden. zo simpel is het:)


weet jij op welke dagen je daar kunt trainen? kan het niet echt vinden op die site...

edit: gaat dus in overleg of op de geplande data ( zie alleen geen geplande data staan :+ )
 
Last edited:
volgens mij gewoon elke dag net als in a'dam, behalve op gereserveerde dagen. dus even bellen van te voren
 
volgens mij gewoon elke dag net als in a'dam, behalve op gereserveerde dagen. dus even bellen van te voren
spa is alleen op donderdag vrij trainen en grote kans dat je tussen de supermotards rijdt. de enigste waar je op dit moment vrij kan trainen is emmen.
 
spa is alleen op donderdag vrij trainen en grote kans dat je tussen de supermotards rijdt. de enigste waar je op dit moment vrij kan trainen is emmen.

Tussen de supermotards rijden is niet zo heel erg, niemand die elkaar in de weg rijdt. Doe ik liever dan op emmen rijden :) .
 
liever paar supermotards en mooi baan. dan naar Emmen wat voor mij nog verder is en huge rechtstuk een mindere lay out.

maarja donderdag eerst maar eens op spa rijden aangezien ze toch wel redelijk weer afgeven.
 
Zijn de losse temperatuur meters (mits je deze gebruikt) bij jullie op de accu of met een ingebouwde batterij?
Ik heb er gister namelijk eentje gekocht bij twins en nou kwam ik er thuis achter dat deze dus op accu is, terwijl mijn toeren + temp wel een ingebouwde batterij heeft?
Alvast bedankt !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top