SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #2

Status
Not open for further replies.
Patrick,

is t nog wat geworden met je onboard cam? Ben wel benieuwd eigenlijk.
 
maakt niet zoveel uit, zolang de topic starter onze info maar overneemt in de eerste post.
 
Ow kut, ik vroeg me maar af waarom dat bij het topic van Veldhoven niet werd gedaan, helemaal vergeten dat ik zelf dat topic had gestart:X
Excuses
 
Patrick,

is t nog wat geworden met je onboard cam? Ben wel benieuwd eigenlijk.


ik ben 3 keer gevallen en heb wel wat leuke battles gehad. dus ik heel gierig mijn SD kaart in de laptop stoppen.. FILE ERROR.. net alsof ik niet genoeg ongeluk had gehad die dag..

Op spa ga ik dus opnieuw filmen en direct uploaden.. nog even geduld:)
 
ik ben 3 keer gevallen en heb wel wat leuke battles gehad. dus ik heel gierig mijn SD kaart in de laptop stoppen.. FILE ERROR.. net alsof ik niet genoeg ongeluk had gehad die dag..

Op spa ga ik dus opnieuw filmen en direct uploaden.. nog even geduld:)

Hmm balen dus. Wat voor een ding is het? Volgens mij heb ik m eens in een mtb blad gezien. Daar lijkt ie verdacht veel op namelijk. Ben wel benieuwd naar de beeldkwaliteit:)
 
het is een ATC2000 kost een mijer en je krijgt er idd bevestigings materiaal voor bijvoorbeeld een MTB bij.. geluid is kont maar de beelden zijn wel vet, typ maar eens atc2000 @ youtube genoeg onboard beelden inc. motorracen;)

@ spa gaat ie op me helm, mag dat eigenlijk wel?? inne/kenny

Iemand in de open70 die niveau rik, jos caine beetje kan volgen die hem wilt lenen?? lijkt me wel vet om die battles onboard te zien..
 
het is een ATC2000 kost een mijer en je krijgt er idd bevestigings materiaal voor bijvoorbeeld een MTB bij.. geluid is kont maar de beelden zijn wel vet, typ maar eens atc2000 @ youtube genoeg onboard beelden inc. motorracen;)

@ spa gaat ie op me helm, mag dat eigenlijk wel?? inne/kenny

Iemand in de open70 die niveau rik, jos caine beetje kan volgen die hem wilt lenen?? lijkt me wel vet om die battles onboard te zien..

kan ik hem anders ook es lepelen voor de pitbikes open O-) is maar vraag, versta als het niet mogelijk is ;)
 
hij mag wel een keertje op mijn helm!!!!!!!!!!!!

deal, moet je wel zorgen dat je niet meteen in de eerste ronde de rest verlaat:p

@Geofn

Ik weet niet hoe jij eruit ziet, kom maar naar mij toe (chek website) fixen we hem ook ff op jou helm;)
 
Ik heb ook nog filmpjes van mijn cam op Rik zn stuur. Dit was wel tijdens een dagje trainen op a'dam dus je hebt er niet veel aan:p
 
deal, moet je wel zorgen dat je niet meteen in de eerste ronde de rest verlaat:p

@Geofn

Ik weet niet hoe jij eruit ziet, kom maar naar mij toe (chek website) fixen we hem ook ff op jou helm;)

astu

0004.jpg
 
Gelukkig bleken alle problemen met de tijdsmeting software opgelost na een volledige herinstall en cleaning van de laptop :)

Alleen moeten we dus nog even de laatste manche van Lelystad voor de S6 Cup A reconstrueren... Dus geef even zelf aan wie er voor je is gefinished is in de tweede manche (of de eindstand), dan kan ik dat asap in orde brengen en de punten toevoegen bij het kampioenschap. Het heeft echt geen nut een plaatsje naar voren te schuiven, want dat komt toch uit :p

Huidige stand @ tijdsmeting :

1) #33 Erik Westerlaken
2) #28 Pronk
3) #26 EGT
4) #17 Sarik
5) #32 Jack
6) #102 Gerrit
7) #99 Six
8) #57 Raymond
9) #9 Vincent
10) #5 Jo Versweyveld
11) #71 Rémon
12) #8 Beau
13) #11 Jimmy
14) #27 Sander
15) #25 Marcel
16) #66 Ron Zalm
17) #19 Paulus
18) #55 Tom Schouten


Even een klein kickje. Remon was in de A en de B race beide 10
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top