SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #3

Status
Not open for further replies.
Sabic innovative plastics, gate 1 bij de balie :+? rond een uurtje of half 1 :p? Ik liep net naar de kantine om te gaan kanen achter die glazen wand. Zag er zo verdacht bekent uit.... :)
Je gaat door voor de koelkast :D
Ik kwam een laptopje repareren. Wat is jou job daar?
 
plompzakken
En toen kwamen er opeens weer herinneringen naar boven :-:
























:X:X:X:X:X:X:X

Wat een gezelligheid trouwens in het plannen voor 2009 topic. Zijn er meer mensen die ervan genieten/lachen omdat jullie ook de mensen achter de posts kennen? :D
 
schijnbaar snappen sommige mensen nog steeds niet wat er allemaal bij komt kijken. net of ik elke wedstrijd een blikje met TOP officials open kan trekken.
 
schijnbaar snappen sommige mensen nog steeds niet wat er allemaal bij komt kijken. net of ik elke wedstrijd een blikje met TOP officials open kan trekken.

nope.. je krijgt mij namelijk niet meer terug in dat blikje :+
 
die mensen die zeiken zijn de hedendaagse ss ers
dat soort mensen die alles voor een ander verpesten zijn er altijd

gisteren allebei nieuwe schokbrekers op me runner gezet
het ziet er gelikt uit :)


om maar effe van het onderwerp te veranderen
 
Je gaat door voor de koelkast :D
Ik kwam een laptopje repareren. Wat is jou job daar?

Stage :+.

Ik werk daar op een applicatie performance afdeling. Hoogwaardige kunststof applicaties testen op b.v. impact. Dan denk je aan een slinger van 10 kilo die met een bepaalde snelheid op een spatbord van een auto wordt losgelaten. En dan is het breken of buigen. En we gaan door tot het kapot is :#. En dan nog onder verschillende omstandigheden.

Zoiets :p
 
die mensen die zeiken zijn de hedendaagse ss ers
dat soort mensen die alles voor een ander verpesten zijn er altijd

gisteren allebei nieuwe schokbrekers op me runner gezet
het ziet er gelikt uit :)


om maar effe van het onderwerp te veranderen

ff foto posten twan de brokkeman :p
 
ja monobiken zie ik ook wel zitten voor het nieuwe seizoen, iemand die wet waar het kan wat het kost hoe lang het duurt blablabla?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top