SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #2

Status
Not open for further replies.
kenny vs raymann .. 1-0

haha

nee ik vind het wel vet die jog's ... ook al ben ik anti mina is het toch vet om te zien hoe hard die mafkees gaat ... zo zie je maar dat het een goed ontwikkeld brommertje is
 
ik ben ook tevreden over de wegligging, zelfs zonder dure veertjes etc.

er moet alleen nog wat vermogen in en een ervaren bestuurder op 8P
 
idd je moest eens weten wat voor taart schep er in m'n zip hangt om de voorkap precies op de rad aan te sluiten.

Ene er word geen lucht aangezogen he.

edit: zo dus
[ir]http://www.paulus19.nl/zooi/schep.jpg[/ir]

Dat zit er tog gewoon stnd op? :)
 
Standaard is de radiateur alleen niet zo groot ;)
Dus dan stuurt dat de lucht maar naar een klein deel van de rad.
 
Iemand nog een R1200 of R1400 PIA te koop liggen?? vind het een beetje zonde om 260 euro te betalen voor een nieuwe pijp die ik op spa weer kapot mag vallen.. (veldhoven 2 uitlaten plat en krom gereden)

Ik vraag het hier ff omdat ik in het vraag-en-aanbod alleen maar nieuwe uitlaten aangeboden heb gekregen.


Groetjes Patrick
 
Precies..

Daarnaast moet je dan eens aandacht besteden aan je montagewijze. Pronky legt de scooter zo vaak plat, en we rijden nogsteeds met dezelfde uitlaten.. (ik rijd nu toevallig met de ex 1200 van vorig jaar, waar hij 15 x mee gevallen is...:X)

Gewoon ff goed monteren (lekker dicht tegen het blok), zodat je bij een val de energie in de kappen & plaatwerk krijgt ipv de uitlaat.
 
Precies..

Daarnaast moet je dan eens aandacht besteden aan je montagewijze. Pronky legt de scooter zo vaak plat, en we rijden nogsteeds met dezelfde uitlaten.. (ik rijd nu toevallig met de ex 1200 van vorig jaar, waar hij 15 x mee gevallen is...:X)

Gewoon ff goed monteren (lekker dicht tegen het blok), zodat je bij een val de energie in de kappen & plaatwerk krijgt ipv de uitlaat.


Mijn uitlaat/demper was expres helemaal verbogen dmv hitte en heeft vorig seizoen ook 10 valpartijen overleeft, geen deuk. dit seizoen op veldhoven 2x gevallen in dezelfde bocht en kon ik de uitlaten onder me tank vandaan halen met een verbogen flens/bocht. licht dus een beetje aan de manier waarop je valt. en aangezien ik dit seizoen aardig vaak naast mn brommer lig doe ik dat liever met een 2de hands pijp:D

heb ondertussen al 2 reacties gehad dus deze kan dicht..




:7
 
Kutzooi, blok was weer klaar na revisie...uitlaat monteren, draai ik het schoefdraaf in de cilinder gaar! ff ergens laten helicoilen dus! :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top