RonnieB www.emby.nl 24 April 2012 #1,021 Iemand een foto van het circuit, kan er op google niet zo heel veel op vinden. Of ik zoek natuurlijk verkeerd..
Iemand een foto van het circuit, kan er op google niet zo heel veel op vinden. Of ik zoek natuurlijk verkeerd..
Vinnie Well-Known Member 24 April 2012 #1,022 ronnyracingteam said: Wat maakt Brugge dan meer gevaarlijk als bv SPA? (Als je op SPA de bocht naar start/finish mist heb je ook wat voor...) Smal: is toch gewoon een extra uitdaging Click to expand... ik kan je ook nog wel een bocht noemen waar je iets van krijgt als je die mist :+
ronnyracingteam said: Wat maakt Brugge dan meer gevaarlijk als bv SPA? (Als je op SPA de bocht naar start/finish mist heb je ook wat voor...) Smal: is toch gewoon een extra uitdaging Click to expand... ik kan je ook nog wel een bocht noemen waar je iets van krijgt als je die mist :+
ZipSP Tuning #33 24 April 2012 #1,023 Kan Brugge ook geen 10 noemen. Maar we zullen zien. Geloof dat het inbrugge ook wel een trainingcentrumbaan is voor slipcursussen en dergelijke. jaar of 5 terug met de pocketbike me pols gescheurd. Zulke goede ervaringen heb ik er niet.
Kan Brugge ook geen 10 noemen. Maar we zullen zien. Geloof dat het inbrugge ook wel een trainingcentrumbaan is voor slipcursussen en dergelijke. jaar of 5 terug met de pocketbike me pols gescheurd. Zulke goede ervaringen heb ik er niet.
RoP#52 Well-Known Member 24 April 2012 #1,024 ThundeRRacing said: smal, gevaarlijk Click to expand... zwolle is ook smal, misschien niet echt gevaarlijk maar een smalle baan hoeft de pret niet te drukken!
ThundeRRacing said: smal, gevaarlijk Click to expand... zwolle is ook smal, misschien niet echt gevaarlijk maar een smalle baan hoeft de pret niet te drukken!
ThundeRRacing van Donderen Timmy 25 April 2012 #1,025 ronnyracingteam said: Wat maakt Brugge dan meer gevaarlijk als bv SPA? (Als je op SPA de bocht naar start/finish mist heb je ook wat voor...) Smal: is toch gewoon een extra uitdaging Click to expand... als je in brugge onderuit gaat heb je kans dat de machiene op de andere wegdek komt dat bedoel ik
ronnyracingteam said: Wat maakt Brugge dan meer gevaarlijk als bv SPA? (Als je op SPA de bocht naar start/finish mist heb je ook wat voor...) Smal: is toch gewoon een extra uitdaging Click to expand... als je in brugge onderuit gaat heb je kans dat de machiene op de andere wegdek komt dat bedoel ik
ronnyracingteam Ronny Himself 25 April 2012 #1,027 big-t said: iemand naam van het circuit of adres gegevens? Click to expand... Was ook opzoek naar het adres voor een google maps view Enigste wat ik kan vinden is op hier: http://www.trafficcontrol.be/slipcursus_locaties/slipcursus_brugge/ Staat een foto op van het testparcour. En is ook de locatie waar het zou doorgaan.
big-t said: iemand naam van het circuit of adres gegevens? Click to expand... Was ook opzoek naar het adres voor een google maps view Enigste wat ik kan vinden is op hier: http://www.trafficcontrol.be/slipcursus_locaties/slipcursus_brugge/ Staat een foto op van het testparcour. En is ook de locatie waar het zou doorgaan.
ronnyracingteam Ronny Himself 25 April 2012 #1,028 SBO-2Race Spa Francorchamps - New track with " Chicane " Saturday 05 May = Free Practice Sunday 06 May = Race Program COMING SOON
SBO-2Race Spa Francorchamps - New track with " Chicane " Saturday 05 May = Free Practice Sunday 06 May = Race Program COMING SOON
MSSH Senior SF-Eindbaas 25 April 2012 #1,032 ronnyracingteam said: Zal de foto's gelijk hier neerzetten: Click to expand... Dat ziet er beter uit als ik verwacht had.
ronnyracingteam said: Zal de foto's gelijk hier neerzetten: Click to expand... Dat ziet er beter uit als ik verwacht had.
mitchell w De Bonke 25 April 2012 #1,033 voor het eerst in me scooter carriere heb ik zin om na spa te gaan ik zie veel dikke uitrem actie en beuk partyen
voor het eerst in me scooter carriere heb ik zin om na spa te gaan ik zie veel dikke uitrem actie en beuk partyen
Melv16 Gewoon Melvin.. 25 April 2012 #1,034 Me Gusta! Ook nice met dat groene vlak zeg maar, zie je alles echt heel duidelijk.
Tom.#86 TKT! 25 April 2012 #1,035 Die pilonnen worden natuurlijk meteen omgereden. Hadden ze beter een crub kunnen maken. Voor de rest ziet het er inderdaad beter uit dan verwacht.
Die pilonnen worden natuurlijk meteen omgereden. Hadden ze beter een crub kunnen maken. Voor de rest ziet het er inderdaad beter uit dan verwacht.
Denna Soes Bolkont 25 April 2012 #1,036 Godverdomme! Nu baal ik nog harder dat ik nog steeds niet kan rijden!
I Ilonka Well-Known Member 25 April 2012 #1,037 Begint hier ook te kriebelen, Barry eens over zien te halen! Weer eens een race mee pakken na 4 jaar.
Begint hier ook te kriebelen, Barry eens over zien te halen! Weer eens een race mee pakken na 4 jaar.
big-t EPC 26 April 2012 #1,038 Ilonka said: Begint hier ook te kriebelen, Barry eens over zien te halen! Weer eens een race mee pakken na 4 jaar. Click to expand... Word niks
Ilonka said: Begint hier ook te kriebelen, Barry eens over zien te halen! Weer eens een race mee pakken na 4 jaar. Click to expand... Word niks