SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Als het goed is op Berghem eind augustus een race meerijden.
Momenteel staan er weer 2 scooters klaar en strak in de lak.

Was eigenlijk de bedoeling een paar westrijden meer te rijden, om een of andere manier is het er niet van gekomen. Voor Wilco geldt het zelfde.

4 uren race gaan we in iedergeval doen. kijken of we de titel kunnen prolongeren.
t' zal niet meevallen vooral die bende ik het zijdeksel is lastig om die 4 uur constant en heel te houden.
 
Ik mag denk wel afkloppen dat ik (op één jaar na) eigenlijk nooit problemen heb gehad om de boel constant en heel te houden.

In 2007 had ik een deksel zonder koelgaten en daardoor bleef de v-snaar precies 4-uur heel.
Het probleem was alleen dat in die vier uur ook 45 minuten training zat, waardoor 45 minuten voor het einde de v-snaar brak wat mij de eerste plek in de klasse en een top 10 algemeen heeft gekost.
Uiteindelijk wel 2e geworden in de klasse met een paar ronden achterstand op nummer 1.
 
Ik mag denk wel afkloppen dat ik (op één jaar na) eigenlijk nooit problemen heb gehad om de boel constant en heel te houden.

In 2007 had ik een deksel zonder koelgaten en daardoor bleef de v-snaar precies 4-uur heel.
Het probleem was alleen dat in die vier uur ook 45 minuten training zat, waardoor 45 minuten voor het einde de v-snaar brak wat mij de eerste plek in de klasse en een top 10 algemeen heeft gekost.
Uiteindelijk wel 2e geworden in de klasse met een paar ronden achterstand op nummer 1.

de X belt gebruiken dan heb je geen problemen.
afgelopen jaar hadden volgens mij ook Rob en David een gebroken snaar.
verder vinnetje er gewoon ophouden en niet te kort gearen dan moet dat snaartje makkelijk heel blijven.
 
Gewoon een lc deksel ipv een ac deksel die 0,0 koelgaten heeft was voor mij al ruim voldoende om het probleem op te lossen. :)
 
de X belt gebruiken dan heb je geen problemen.
afgelopen jaar hadden volgens mij ook Rob en David een gebroken snaar.
verder vinnetje er gewoon ophouden en niet te kort gearen dan moet dat snaartje makkelijk heel blijven.

De snaar bleef wel heel, had enkel een zuigerveer die 1 was geworden met de zuiger. Het bleef gelukkig wel lopen.
 
De snaar bleef wel heel, had enkel een zuigerveer die 1 was geworden met de zuiger. Het bleef gelukkig wel lopen.

Okay, dan was het een ander die stukjes snaar tussen z'n waterpomp aan het wegrommelen was :)

Dit jaat weer van de partij David??
 
Okay, dan was het een ander die stukjes snaar tussen z'n waterpomp aan het wegrommelen was :)

Dit jaat weer van de partij David??

ik meld mij voor de gebroken snaar,

Was niet de X belt maar de ouderwetse!

Wel met goede cooling erop
 
helemaal einde oefening? of moet je weer ff de drive zoeken om de boel op te lappen.
Ik heb nog wel een framepie of iets liggen.

Ik ben m'n SP98 aan het opbouwen, iig bedankt voor je aanbod. De drive is er absoluut nog. Moet nog ff nieuw pak scoren enz, duur jaar iig..
 
dit weekend in emmen gereden bij sobw alleen jammer dat er maar 5 scooter waren en 2 snelle:S voor de rest leuk weekendje gehad, maar weet iemand toevallig waar ik die fotos kan vinden want zag niet normaal veel mensen die fotos maken:p
 
dit weekend in emmen gereden bij sobw alleen jammer dat er maar 5 scooter waren en 2 snelle:S voor de rest leuk weekendje gehad, maar weet iemand toevallig waar ik die fotos kan vinden want zag niet normaal veel mensen die fotos maken:p

moet je ff de sobw site in de gaten houden...
als er fotos geplaatst zijn word dat meestal via de site vermeld waar...
yoo
 
He mensen, ik heb een vraagje gezien jullie zip's bezitten met vering e.d. weet iemand wat de wielbasis is van een Zip SP98?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top