SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
als er een 2010 komt bij de sbo mag je mij zeker aan de startgrind verwachten . kom ik een jaartje meeknallen met men nederlandse broeders :)
 
is er al wat meer informatie over spa ? waneer dat ze beginnen met de werken enzo



btw. is juvaincourt geen optie voor sbo kalender in 2010 ? :p:)
 
inne heeft al gemailt weet genoeg thnx
Trouwens ik ga dit jaar voor het eerst racen iemand nog tips?
Is er nog de mogelijk heid omtetrainen ditjaar?
 
ik zou in 2010 ook graag gaan racen.

Zijn er hier mensen die ervarigen hebben met minarelli in het race gebeuren?

Wordt er ook met andere scooters dan de jogg gereden?

Ben nog aant twijfelen tss piaggio en minarelli.
Maar heb ondertussen 2 complete blokken met allemaal degelijke mina onderdelen.
Ik zou deze dan weer moeten verkopen en alles piaggio kopen als ik met een zip wil rijden.

daarom dat ik nog een beetje in de richting van een jog denk?

Is dit een aanrader of een afrader?

groeten Frederick
 
Met een Jog kun je ook perfect uit de voeten. Alleen zijn er minder verschillende opties voor je voorvering.
De gast die vorig jaar met de Sachs sprintte is ook een Jog aan het opbouwen met S6 voorvorkpoten en dat ziet er allemaal goed uit.

Het kan dus absoluut!
 
met std poten kun je ook genoeg doen..

mja , kwestie van wat tijd erin steken..

verder ,het maakt weinig uit of je met piaggio of mina begint , je moet toch alles opnieuw opbouwen en aanschaffen , met rommel moet je niet beginnen...

piaggio is makkelijker omdat er veel meer onderdelen en info daarbij beschikbaar zijn omdat bijna iedereen daar mee rijdt..

maar een Minarelli kan ook prima meekomen als je er maar genoeg tijd en geld in stopt echter zal het dan waarschijnlijk langer duren voordat je voorin mee kunt rijden..

daarom zal een piaggio voor een beginnen stukken makkelijker zijn...

IMO..
 
Race nu zelf een aantal jaren met een Jog en het is prima te doen en zeker als je nog onervaren begint in de racerij. Een Jog is een scooter die erg stabiel is bij het sturen en dit heb ik altijd als prettig ervaren, zeker toen ik het allemaal nog moest leren.. Met een Zip is dit weer een stuk makkelijker, alleen zijn deze weer minder stabiel.
Toen ik begon met racen heb ik ook met een standaard voorvork gereden en als je begint is dit prima te doen. Later ben ik over gegaan op een malossi voorvork en dit werkt wel beter als de standaard voorvork.
Dus als je wilt beginnen op een Jog is het zeker te doen, je kunt hier, of op de race altijd info vragen aan de Jog rijders.
Succes!
 
En mensen zijn we allemaal alweer druk aan het bouwen en kopen?

Ikzelf heb hem net helemaal afgebroken en de eerste lijstjes van wat ik mag gaan kopen zijn gemaakt. Word een dure winter :p
 
En mensen zijn we allemaal alweer druk aan het bouwen en kopen?

Ikzelf heb hem net helemaal afgebroken en de eerste lijstjes van wat ik mag gaan kopen zijn gemaakt. Word een dure winter :p

Die van mij staan nog vanaf begin seizoen 2009 helemaal fris :+ . Ik doe er niet veel meer aan :winner:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top