SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
om even aan te haken.

A.S. zaterdag SOBW race te Lelystad.

Vrijdag 09 oktober 4 uren race op het prachtige circuit van Croix, een echte aanrader als seizoen afsluiter.

wij zullen er iig zijn met Caine en Wilco als setje :)

Hmmzz...

Ik heb er aan zitten denken, maar:

- Lelystad vind ik echt een schijtbaan :D
- 3&4 Oktober kan ik niet weg ivm m'n verjaardag de 3e.

Anders hadden we nog wel eens gek willen doen. Ik trek de zooi wel weer uit elkaar voor volgend jaar... :)

Hmmzz...

Ik heb er aan zitten denken, maar:

- Lelystad vind ik echt een schijtbaan :D
- 3&4 Oktober kan ik niet weg ivm m'n verjaardag de 3e.

Anders hadden we nog wel eens gek willen doen. Ik trek de zooi wel weer uit elkaar voor volgend jaar... :)

schijtbaan ????
is de mooiste baan die er is gast.... ik weet nie wat voor soort banen jij dan leuk vind ?? :S

om even aan te haken.

A.S. zaterdag SOBW race te Lelystad.

Vrijdag 09 oktober 4 uren race op het prachtige circuit van Croix, een echte aanrader als seizoen afsluiter.

wij zullen er iig zijn met Caine en Wilco als setje :)

dus jullie pakken ook allebei dat wedstrijdje lelystad mee?
chill.. hoe meer scooters hoe beter :):)

schijtbaan ????
is de mooiste baan die er is gast.... ik weet nie wat voor soort banen jij dan leuk vind ?? :S

Lelystad de mooiste baan die er is? Het kan zijn dat ik mij vergis in wat ik nu zeg, aangezien ik ff niet weet wie je bent, maar heb je ooit wel eens op een andere baan gereden? Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar Lelystad vetter vinden dan Spa, Berghem etc dat is een soort van onmogelijk :D

Spa vind ik persoonlijk ook veel vetter dan Lelystad..
en aangezien ik natuurlijk heel veel ervaring heb telt mijn mening dubbel :+

ik stem ook : schijtbaan (wel een keer een beker gehad daar maar verder een hoerebaan)

Spa heb ik nog nooit gereden :'(

veldhoven mooi baantje , tja ,nieuw weerdinge , thuisbaantje (altijd goed :p)

en amsterdam ..... mja...

@ Pronk , Mark heeft nooit de ECHTE races meegemaakt (waar je dus ook echt tegen 30 anderen rijdt) , alleen 50cc @ sobw laatse (2?) jaar, ECHT sturen heeft hij nog nooit gedaan dus...

het is aanzienlijk verbeterd , dat wel..

mischien een keer met de SBO stage6 cup oid meereden Mark ;)

Status
Not open for further replies.
Back