nog toevallig mensen die in Zwolle @ sobw gaan rijden of kijken?
is voor mij dichtbij dus ga ff plaatjes schieten enz..
Heel misschien ga ik nog even kijken. Maar dat denk ik niet aangezien er nog flink wat gemaakt moet worden om zondag zelf te rijden.
nja , kan gebeuren , het komt omdat de bocht daar toen is veranderd , niet de bocht zelf maar wat erachter zit. er is een talud achter gemaakt ,waardoor je meer een springschans krijgt. vroeger was dit gewoon vlak , neemt niet weg dat je dan in de hekken zou liggen wat ook niet zacht was aangekomen.
als er banden voor zouden staan denk ik dat het probleem wel is opgelost , met de scooter schuif je iig niet zover door.
Definitief geen SBO-races dus meer mannen :'(??
Aan wie moet ik nu vering-vragen gaan stellen :X?
Onze schokdempers zijn al lang aangepast, maar dan ben je er echt nog niet hoor Timmy. Schokdempers worden aangepast zodat het 'bereik' van de instelmogelijkheden beter is, hierdoor kan je het beter afstellen. Eigenlijk is het de bedoeling dat je de schokdempers elke race, op elk circuit weer anders instelt. Daarvoor moet je toch echt weten wat er precies gebeurt als jij aan een bepaalde knop draait.
Ik weet zeker dat jij er ook veel meer uit kan halen als je weet hoe je de boel moet instellen (ik weet dat jij hem op elk circuit ongeveer hetzelfde laat staan).
Zie het als een programmeerbare ontsteking van 2000 euro, als jij hem op de vaste curve laat staan ga je net zo hard rond als met je malossi ontstekingje, maar als je je verdiept in de werking/instelmogelijkheden van het ding kan je er veel meer uit halen.
Onze schokdempers zijn al lang aangepast, maar dan ben je er echt nog niet hoor Timmy. Schokdempers worden aangepast zodat het 'bereik' van de instelmogelijkheden beter is, hierdoor kan je het beter afstellen. Eigenlijk is het de bedoeling dat je de schokdempers elke race, op elk circuit weer anders instelt. Daarvoor moet je toch echt weten wat er precies gebeurt als jij aan een bepaalde knop draait.
Ik weet zeker dat jij er ook veel meer uit kan halen als je weet hoe je de boel moet instellen (ik weet dat jij hem op elk circuit ongeveer hetzelfde laat staan).
Zie het als een programmeerbare ontsteking van 2000 euro, als jij hem op de vaste curve laat staan ga je net zo hard rond als met je malossi ontstekingje, maar als je je verdiept in de werking/instelmogelijkheden van het ding kan je er veel meer uit halen.
Voor wie er geen genoeg van kan krijgen
3-4okt Spa francorschamps
http://forum.scooterforum.net/forum/f81/3-4-okt-spa-bk-kampioenschap-178899/#post3027962