SBO races 08 - Slap geouwehoer topic

Status
Not open for further replies.
de kalender voor spa is een beetje vaag, voor de maand maart staat er dat je alleen met een private kart kunt rijden elke dag :X

mijn brommert is sowieso rijdend, en moet heus wel een keertje een donderdag vrij kunnen pakken van school/schoolprojecten... dus mochten er meerdere gaan in die periode( tussen 5 en 19 maart) dan zal ik er wel bij (proberen te) zijn :)

edit: deze maand zijn ze trouwens ook op zaterdag dicht :p alleen donderdags open voor motorbike etc.
 
sowieso is spa elk zaterdag druk met karters.. Donderdag is er mogelijkheid te trainen, als er genoeg animo is..

Ik zeg:

Wie heeft er zin om tussen 5 & 19 maart te trainen op Spa? (en heeft zijn brommer klaar)

Laat maar weten hoe en wat en wanneer. Ik ben erbij :W
 
voor mij geldt hetzelfde,

zondag krijg ik me laatste bende binnen!
hopelijk kan ik dus voor donderdag nog ff op de bank en dat ding enigzins netjes (laten) zetten.

zoja, dan ben ik er ook bij
 
ik wil dit jaar een Zip SP opbouwen om Stage6 cup 2009 te rijden. Maar ik wil even dat hele regelement hebben waar je scooter aan moet voldoen en wat wel en niet mag. Alleen het stage6cup gedeelte op www.stichtingsbo.nl doet het niet :S .. heeft iemand een andere link of weet iemand wanneer die het weer doet?
 
net terug van het ziekenhuis. Ik heb al tijdje last van me enkel. Blijken me enkelbanden te zijn afgescheurd. En nu moet ik 12 maart onder het mes. Dan gaan ze me enkelbanden weer aanelkaar hechten. Daarna begint een revalidatie proces van minimaal 3 maanden!! dus ik hoop nog voor 12 maart 1 keer te kunnen rijden. Op mijn volledig nieuwe brommer.
 
Ik heb een probleem sinds vandaag......:(

Mijn scooter zit nu al helemaal vol met de stickers die ik bij elk nieuw onderdeel *gratis* meekrijg geleverd.. .... Nu past mijn Stage6-stickervel niet meer op de scooter...

Geen problemen toch?? Of moet ik nu stickers over elkaar gaan plakken? Dan zie je namelijk helemaal geen zwart meer......:X
 
Ik heb een probleem sinds vandaag......:(

Mijn scooter zit nu al helemaal vol met de stickers die ik bij elk nieuw onderdeel *gratis* meekrijg geleverd.. .... Nu past mijn Stage6-stickervel niet meer op de scooter...

Geen problemen toch?? Of moet ik nu stickers over elkaar gaan plakken? Dan zie je namelijk helemaal geen zwart meer......:X

Aansteller :p
 
Ik heb een probleem sinds vandaag......:(

Mijn scooter zit nu al helemaal vol met de stickers die ik bij elk nieuw onderdeel *gratis* meekrijg geleverd.. .... Nu past mijn Stage6-stickervel niet meer op de scooter...

Geen problemen toch?? Of moet ik nu stickers over elkaar gaan plakken? Dan zie je namelijk helemaal geen zwart meer......:X


aangezien je voornamelijk met stage 6 onderdelen moet rijden, neem ik aan dat die vol zit met stage 6 stickers :D

*berre onder timo's account*
 
volgens het regelement moet de hoofd kleur zwart zijn en het stage6 stickerpakket aanwezig zijn op de scooter als je daar niet aan kunt voldoen is dat jou eigen probleem dan rij je maar niet mee, zou ik niet erg vinden is voor mij weer een plekje er bij :rolleyes:

8P
emo.gif
 
ik ga er misschien ook zijn, maar ben nog niet zeker, hoop zaterdag mijn scoot zijn 1ste adem te laten nemen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top