SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

hahah ja dat was ik, ik wou nog helpen maar je was zo druk met bellen en andere dingen dat ik dacht dan stop ik toch niet. Ik was in eerste instantie wel van plan om je weg te slepen of zo, maar ja zo hoeft het niet hoor als je het te druk hebt voor je vrienden :p
emo.gif



btw wat was er nou eigenlijk ik zag je op de terug weg gezellig met de anwb kletsen :rolleyes:
 
hahah ja dat was ik, ik wou nog helpen maar je was zo druk met bellen en andere dingen dat ik dacht dan stop ik toch niet. Ik was in eerste instantie wel van plan om je weg te slepen of zo, maar ja zo hoeft het niet hoor als je het te druk hebt voor je vrienden :p
emo.gif

8P

Nee waarschijnlijk hadden ze in de garage de dop van het koelvloeistof niet vast genoeg aangedraaid dus daar kwam wat water uit wat op me hete blok liep en de nodige stoom veroorzaakte.... Dacht eerst dat er ergens anders iets lekte dus stond op de ANWB te wachten, achteraf dus niks aan de hand.
 
Als ik zo je verhaal lees, dan zou ik zeggen dat het een actie van een vrouw was :p

"ooohw rook! Shit! stoppennnnn! Bel de ANWB!!!!!" :p:p:p
 
Als ik zo je verhaal lees, dan zou ik zeggen dat het een actie van een vrouw was :p

"ooohw rook! Shit! stoppennnnn! Bel de ANWB!!!!!" :p:p:p

Nah ik had zelf ook wel gekeken Pronkie 8P

Maar der lag vloeistof en dat kon van 2 dingen zijn, me stuurbekrachtiging of me koelvloeistof, die ook laag stond. Bel dan liever keer de ANWB dan me motor naar de tering door te weinig koeiling :p
 
Ik heb ook wel zin..

22 graden, zon & nice nachttemperatuur volgens mij Ipod.. :p

Nu even kijken of de paarden er nog in zitten & kijken of de en endurancebrommer afkrijgen -:-
 
Ik heb echt fucking zin om te racennnnn...heb morgen van smiddags tot savonds laat de tijd om de scooter gewoon keihard te laten knallen! Hopen dat mijn schroefdraad in de cilinder vandaag gefixed is :X
 
Originally Posted by ZipSP Tuning
Waar op de baan bevind je eigen zaterdags?

Ik ga m'n best doen om Rossi voor te blijven :+
Ik bevind me denk ik naast de baan. Waar weet ik nog niet. Gewoon staanplaatsen, waar het meeste plaats en de minste dronken boeren zijn :D
 
Ik heb echt fucking zin om te racennnnn...heb morgen van smiddags tot savonds laat de tijd om de scooter gewoon keihard te laten knallen! Hopen dat mijn schroefdraad in de cilinder vandaag gefixed is :X

En ik kom je lekker pesten:*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top