SBO races 08 - Slap geouwehoer topic

Status
Not open for further replies.
cunoh heeft altijd de potentie gehad om vooraan te rijden, kijk naar veldhoven. maar wat raar is... sinds hij naar thoms is, kan ik hem bijhouden. kijk naar veldhoven en amsterdam2, 2 perfecte voorbeelden. Cunoh stuurt cker weten wat harder als ik maar het leek alsof zijn/jou brommer wat zacht liep??
 
Last edited:
Tho heeft 2 mensen die vooraan rijden, 2 mensen in het midden en 2 mensen die achteraan rijden..

Pronk & Jack voor.. Herman & ik achter.. De rest zit er gewoon tussenin ;)

Net of jij dit seizoen weer achteraan rijd...dacht t niet vrind +pippi+
 
Nee, dat verwacht Thomas al van jou. :X

tja wat wil je mn contract loopt na dit seizoen af bij fred motoren dus moet een titel binnen brengen om kans te maken op verlenging

tho verwacht dat herman voor de wiet zorgt..:+

begin jij nou niet over drugs ouwe stuiterbal :D

Herman is gewoon iemand waarmee je kan lachen. Elk race staat ie vroeg of laat langs de baan tegen zn scooter aan te trappen:+

heb nog nooit tegen mn scooter geschopt ouwe .. en reed vorig jaar praktisch alles uit wat ik gereden heb.

Tho heeft 2 mensen die vooraan rijden, 2 mensen in het midden en 2 mensen die achteraan rijden..

Pronk & Jack voor.. Herman & ik achter.. De rest zit er gewoon tussenin ;)

het boeit me niet waar in het veld ik rij ... als het maar in de A is. vind het veel belangrijker dat ik weer een stuk of 10 uber vette weekendjes heb :D
 
ik moet ook al kampioen worden van tho haman. Dus een van ons zal wel geen contract verlenging krijgen echt kut. dus ik ga maar eens kijken voor een ander "team" want de druk bij het FRED MOTOREN team is om te snijden. We zijn al helemaal geen groep vrienden en vinden het echt verschrikkelijk om met elkaar om te gaan.
 
ik moet ook al kampioen worden van tho haman. Dus een van ons zal wel geen contract verlenging krijgen echt kut. dus ik ga maar eens kijken voor een ander "team" want de druk bij het FRED MOTOREN team is om te snijden. We zijn al helemaal geen groep vrienden en vinden het echt verschrikkelijk om met elkaar om te gaan.

ik ervaar persoonlijk ook een hoge prestatie druk ... binnekort maar is wat sollicitatie formulieren opsturen.

Gelukkig hebben Pronk & ik tot 2009 om ons te bewijzen :X

dan heb jij de clausule in jullie contract nog niet gelezen
 
ik wil gaan trainen maar ik baal ervan dat ik komende donderdagen en zaterdagen niet kan, alleen spa is voor mij een optie. eventueel emmen, wel een beetje ver maar die mail die doet het niet, misschien toch morgen maar is even bellen :p

hopelijk kan ik volgende week zaterdag vrij krijgen en kan ik alsnog naar spa om te gaan trainen :p


of weten jullie een ander circuit waar je kan trainen?
 
sowieso is spa elk zaterdag druk met karters.. Donderdag is er mogelijkheid te trainen, als er genoeg animo is..

Ik zeg:

Wie heeft er zin om tussen 5 & 19 maart te trainen op Spa? (en heeft zijn brommer klaar)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top