SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #2

Status
Not open for further replies.
ow en hoe kan ik dat controleren?

ik weet wel dat mijn tussen als aan beide kanten 16mm meet. dus zowel voor in het carter als in het deksel.
 
Dank je wel...!!! Ik verwacht wel een cadeautje op Spa heh! :p En geen zijwieltjes Niek... :*
 
als dat mogelijk is graag, maar dat moet dan wel 100% zeker zijn.
Om hier nog eventjes op terug te komen (ja, ik lees ver terug :+. Ik kan eventueel, mits ik vervoer kan regelen en het nodig is, mezelf ook wel beschikbaar zetten als baco. En aangezien ik al een broertje van 14 voorbij zag komen die kon vlaggen, denk ik dat mijn 16 jaar en 10 maanden geen probleem zal zijn.

Best wel ja...als dit vrijdag was gebeurt had ik een iets groter
probleem gehad :p
Gefeli! je zal mij niet kennen, en ik jou niet, maar heb je een paar keer in de shop gezien bij Fred. Dus bij deze :)
 
Om hier nog eventjes op terug te komen (ja, ik lees ver terug :+. Ik kan eventueel, mits ik vervoer kan regelen en het nodig is, mezelf ook wel beschikbaar zetten als baco. En aangezien ik al een broertje van 14 voorbij zag komen die kon vlaggen, denk ik dat mijn 16 jaar en 10 maanden geen probleem zal zijn.

deze race hebben we genoeg mensen, maar je bent uiteraard van harte welkom om onze crew te versterken.
 
Pronk, je krijgt dit jaar van mij zo'n oranje vlag om het compleet te maken!

Hehe…die mag je wel achterwegen laten hoor Niek, toen was ik natuurlijk echt jarig op de dag van de race, dat is nu anders ;) Doe maar een biertje achteraf :p
 
@Pronk: Ja wie weet, ik moet alleen vervoer regelen..

@Johan: Is dat een ja of een nee? Want dan kan ik nu alvast een paar dingetjes gaan regelen.
 
@Pronk: Ja wie weet, ik moet alleen vervoer regelen..

@Johan: Is dat een ja of een nee? Want dan kan ik nu alvast een paar dingetjes gaan regelen.

Voor Spa niet, hebben we het Belgische baco team, voor Lelystad ben je altijd welkom :)
 
Heb gelijk eventjes jou advies opgevolgd en gemaild naar het adres dat je me gaf. Nu maar hopen dat ik vervoer kan regelen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top