RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
Zoals hij het nu doet vind ik het niet storend, maar juist duidelijk omdat je in een oogopslag kan zien tegen wie hij het bedoeld...

Mja ontopic maar weer!

Die vering kan opzich wel maar mischien moet je in overweging nemen om je frame dan ook wat aan te passen (lees: verstevigen)
 
@ MichielD: Hehe, voor mij doen is dat al snel ;) Eerst 70cc in heel me leven.. haha
@ mk typhoon: Thanks man :D
@ [5th] Nick: Dat wel, maar ik wil eerst me scooter rijdend hebben. Dan ga ik op me gemak alles berekenen enzo. Dus [5th]Wouter kan me daar goed mee helpen :p
 
@ MichielD: Hehe, voor mij doen is dat al snel ;) Eerst 70cc in heel me leven.. haha
@ mk typhoon: Thanks man :D
@ [5th] Nick: Dat wel, maar ik wil eerst me scooter rijdend hebben. Dan ga ik op me gemak alles berekenen enzo. Dus [5th]Wouter kan me daar goed mee helpen :p

Allereerst, leuk project!

Maar je hebt het over berekenen? Wil je je frame gaan doorrekenen ofzo, voor die area veering? Ik weet natuurlijk niet welke kennis je in huis hebt, maar omdat GOED te bereken is erug lastig!! Wat wil je precies gaan berkenen? Of lees ik ergens overheen?
 
@Wout@SR: Niet heel me frame ;) Maar ik bedoel van een beetje rekenen hoe het zit (Zoals nick zei) met de verschillende drukken enzo. Dus ongeveer gaan kijken hoe alles moet veren en degelijken..

Maar misschien is berekenen het foute woord 8P
 
@ evert@zip: ben nu al bijna half jaar 17, is al een tijdje geleden dat ik me hier aanmelde. Maarja een goede scootertijd heb ik al gehad, ik hoop nu dat er nog vele jaren zullen volgen :)
 
Tsjah, sommige mensen kunnen er al niet tegen als iemand een mening geeft die hun niet aanstaat, vind dat je dan maar kortzichtig bezig bent. Je zegt zelf al dat hij hier vrij nieuw is. Naja, laat hem er dan wat van leren mischien. En het gaat echt niet alleen om zijn gedrag.
Ik vertel ook wat ik van het uiterlijk van de scooter vind. Tsjah, je kan er wat mee doen. Je kan het ook zo laten.

@ Evert@Zip:
Maar ik heb me project ook op andere forums gepost, en daar vinden ze het allemaal leuk en aardig :) Maar hier komt dat misschien omdat ik geen 2F4R heb met een NX Kitje en weet ik veel wat...
Maar als het je allemaal niet aanstaat, kan je 2 dingen doen:
1. Je denk bij je zelf het is maar een 17 jarige, laat maar gaan...
2. Je verwijderd nu me post en zoekt het maar uit..

Verder doelde ik vooral op dit soort acties van offtopic.
En dan vind jij dat IK zijn topic verkracht.

Edit: Reageer anders even via pm. dan verwijder ik daarna mijn post ook weer. Ik snap dat ze niet heel waardevol zijn voor zijn projectpage.

@ Evert@Zip:
Ik reageer helemaal niet via PM, maar weetje hoe dat komt. Omdat ik niet alles zelf post dude. Vriend van me kan ook inloggen, maar nu heeft hy een eigen account dus zullen die stomme dingen niet meer gebeuren.

(Myn excuus)
 
@ Evert@Zip:
Maar ik heb me project ook op andere forums gepost, en daar vinden ze het allemaal leuk en aardig :) Maar hier komt dat misschien omdat ik geen 2F4R heb met een NX Kitje en weet ik veel wat...

Heb me post even verwijdert. Mij heb je niks horen zeggen over je setup btw ;). Ik snap ook zel dat je op 17 jarige leeftijd niet even een speed setup uit je broekzak toverd :p. Kon ik zelf ook niet ;)
Vind je achterkap trouwens wel netjes eruit zien. En als je je velgen zo wil maken als dat je aangeeft zal dat zeker vet staan icm je zwarte kappen.
 
@ Evert@Zip: Haha, nee okey. Maar dat is bij de meeste wel zo ;)

Tjaa, op 17 jarige leeftijd zit je ook te twijfelen tussen een auto of een ubervette sprinter. (Althans ik dan wel 8P) Maar goed, we vergeten gewoon die kleine incidentjes en dan gaan we weer lekker verder :)

(PS: eerste keer polijsten dus verwacht er niet teveel van, haha)
 
Heb me post even verwijdert. Mij heb je niks horen zeggen over je setup btw ;). Ik snap ook zel dat je op 17 jarige leeftijd niet even een speed setup uit je broekzak toverd :p. Kon ik zelf ook niet ;)
Vind je achterkap trouwens wel netjes eruit zien. En als je je velgen zo wil maken als dat je aangeeft zal dat zeker vet staan icm je zwarte kappen.

nou, ik ben 16 en ik ben bezig voor een 2f4r 8P

werken in combi met school. zo kom je er.
maar wel op elk vrij moment werken.
 
@ Sandor: Verscheel moet er wezen he ;)
Maar het is me eerste scooter en me eerste 70cc, dus gelijk een sprinter is dus niet slim he ;)

Ik wil jullie mening weten...
Jullie weten dat ik me cil. laat tunen bij [5th], maar zou het dan niet gelijk beter zijn om meer te laten tunen? (Of zou dat niet slim zijn voor op de straat?)
 
@ Speedboer: Muahah, het is geen sprinter he :p
Moet er dagelijks me rijden..


Maar kan zou spruitstuk/flens oid ook zin hebben?
 
Mja ligt eraan hoever je wilt gaan, ik zou bullet gewoon zijn ding laten doen...

Overleg met hem wat je wilt, dan komen jullie er wel uit! :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top