@ MichielD: Hehe, voor mij doen is dat al snel Eerst 70cc in heel me leven.. haha
@ mk typhoon: Thanks man
@ [5th] Nick: Dat wel, maar ik wil eerst me scooter rijdend hebben. Dan ga ik op me gemak alles berekenen enzo. Dus [5th]Wouter kan me daar goed mee helpen
Tsjah, sommige mensen kunnen er al niet tegen als iemand een mening geeft die hun niet aanstaat, vind dat je dan maar kortzichtig bezig bent. Je zegt zelf al dat hij hier vrij nieuw is. Naja, laat hem er dan wat van leren mischien. En het gaat echt niet alleen om zijn gedrag.
Ik vertel ook wat ik van het uiterlijk van de scooter vind. Tsjah, je kan er wat mee doen. Je kan het ook zo laten.
Verder doelde ik vooral op dit soort acties van offtopic.
En dan vind jij dat IK zijn topic verkracht.
Edit: Reageer anders even via pm. dan verwijder ik daarna mijn post ook weer. Ik snap dat ze niet heel waardevol zijn voor zijn projectpage.
@ Evert@Zip:
Maar ik heb me project ook op andere forums gepost, en daar vinden ze het allemaal leuk en aardig Maar hier komt dat misschien omdat ik geen 2F4R heb met een NX Kitje en weet ik veel wat...
Heb me post even verwijdert. Mij heb je niks horen zeggen over je setup btw . Ik snap ook zel dat je op 17 jarige leeftijd niet even een speed setup uit je broekzak toverd . Kon ik zelf ook niet
Vind je achterkap trouwens wel netjes eruit zien. En als je je velgen zo wil maken als dat je aangeeft zal dat zeker vet staan icm je zwarte kappen.