RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
Kijk daar heb je 100% gelijk. :) Maar ik hoorde dat als je het op een andere scooter zou zetten het dan niet sterk genoeg is.. Maar ik weet niet wat daar waar aan is.

Want het lijkt me echt bruut om te hebben 8)
(Als iemand zoiets zou kunnen maken voor me of hulp zou kunnen bieden moet je maar even contact met me opnemen
 
Nee dat lijkt me niet. Moet je eens passen en meten. Maar dat moet haast wel te doen zijn, gewoon even tobben ;) Want volgens mij komt het balhoofd ook nog aardig overheen met een Aerox, kan me herrineren dat er volgens mij ook een stuur clamp van een Aerox op een Area paste. Maar dat weet ik niet zeker hoor. In ieder geval Succes. En het staat denk ook best wel grappig ja, op een Aerox.
 
Wat een irritant kleine foto's heb je in je project en waarom moet jij dikgedrukt reageren , normale letters lezen een stuk fijner .
 
@ Vasco: Ik ga me best doen, probeer dalijk wel wat met Paint ofzo ;)
@ BT: Dude, als je alles kut vind kijk er dan niet naar.. (Ik zal voortaan wel met normale letters wat zeggen ;))
 
@ SpeedFreakertje: Ik heb met [5th]Wouter er over gepraat, en die raad me het niet echt aan. Omdat een aerox frame niet voor de klappen en de druk is gemaakt. Dus helaas valt dit af :(
 
ik heb nog een spruitstuk liggen met vacum aansluiting als je wild mag je dat voor een prikje :)

laat me iets weten ;)
 
@ Blingrox: Nee bedankt ;) Misschien komt dat later wel...
@ DME3: Hmm, die rox is niet voor de straat he. Maar volgens de meeste is het niet echt een slim plan. Omdat (zoals ik al zei) een rox frame hier niet op gebouwd is.
Maargoed, ik wil het wel heeeeel graag 8)
 
@ [5th]Nickkert: Dank u :) Tja ,maakt niet uit man. Ik zie je vanzelf wel een keer verschijnen. haha.

Ojaa, om even terug tekomen op dat veersysteem. Een vriend van me zei: Hoezo neem je niet z'n veersysteem van een Schakel? Die lijken mij veel sterker.. Maar is dat ook zo? (Want ik zit er nu toch wel serieus overna tedenken om het toch wel tenemen..)

Advies/Tips zijn welkom :P
 
Last edited:
Mja onderbouw dat eens DMI, Omdat het op een Aerox zit betekend nog niet dat het het houdt, [5th]Wouter heeft er veel mee gereden op straat en bij hem is het inderdaad krom gaan trekken omdat het frame op dat punt niet sterk genoeg is voor de vering... dus tenzij jij een stressmeting op het frame hebt gedaan (Wat me erg sterk lijkt) heb je dus geen idee wat voor krachten er op dat deel van het frame uitgeoefend worden...

Correct me if i'm wrong natuurlijk, maar je onderbouwd het totaal niet, en je hoeft niet alleen de lassen in de gaten te houden, maar ook je frame zelf!
 
Idd, wouter had het er al over. Minimaal 150kg (oid), maar hy zei wel dat het mogelijk is maar dat het niet handig is voor op de straat. ivb met hobbels...
Maar het lijkt me als je gewoon rekening houd met de hoppels dat het geen probleem mag opleveren.. Maar ik zou het heel graag willen (al 100x gezegt :P) Maar als mensen me het echt afraden, dan gaat het plan niet door..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top