RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
@ KevinL: Thanks man :) Dat is myn geheimpje ;)..
Haha, nee dat is een special naaldlager van Stage6, die maakt van een P12 krukas een P10.

et-s6802055.jpeg


Veersysteem

Ik verveelde me dus ik dacht, laat ik is iets met paint gaan doen (Let niet op myn kunsten). Ik zou me god niet weten of het in de praktijk zou werken, maar dat zien we later wel :p
Dus dit heb ik er van gebakken.. :D

naamloosfw4.jpg


De kleuren
Rood = Frame
Wit = Carters + Parts
Blauw = Schanier
Geel = Gasveer (oid)
Grijs = Bouten (Bevestigingspunten)
 
Last edited:
Denk niet dat dat gaat werken...

En met die zuiger, je kan er toch ook een Piaggio zuiger in doen ?
 
Effe jou tekening aangepast hoe ik het zou doen:

naamloosfw4.jpg



Voor de rest zeer nette scoot en leuke ideen.
Veel succes iig;)

greets
 
@ Vasco: Deze naaldlager zal ook goed werken neem ik aan :)
@ dj pacha: Dat ziet er idd beter uit :D, dus misschien kan ik die verder gaan uitwerken oid.
@ [5th]Nick: OMG? Explane me :)
 
Ey man, net projectje.
Ik heb me ook is een keer aangemeld en voorgesteld bij rsc maar ben er zo lang niet meer geweest dat ik de naam van de site niet eens meer weet.
Ik heb een wit-zwarte nrg, we moeten is een keer meeten.
 
@ Jordy_16: Idd, website ligt tijdelijk plat. We krijgen een gloed nieuwe website (Forum + Perossysteem :D).

Maar we gaan (als me scooter rijd ;)) zeker een keer meeten! Dan bel ik iedereen wel op en dan kan je je gelijk even voorstellen aan iedereen :p haha.
 
Tja hij staat toch al bijna 2 maandjes stil, kheb hem nog even gestart toen me 21mm erop zat maar niet echt meer gereden.
Wacht nu op me voorvork en binnenkappen en dan hopen dat hij aan het eind van de maand rijdt :D
 
@ redgaruda: add me anders ff op msn, ik ga nu tukken morgen weer werken.
Jordy_stylo132@hotmail.com
 
@ Jordy_16: Ik heb je ge-add...
@ dj_pacha: Morgen zal ik je paint tekening is proberen uit tewerken met maten en misschien wel een animatie in photoshop om het resultaat tezien ;)

Ik ga nu slapen man, morgen me laatste 2 toetsen...

naamloosfw4.jpg
 
Tja, als meer mensen er zo over denken dan mag hy van mij part gelijk worden dicht gegooit en verwijderd.. want dan heeft het niet echt zin meer :)

Ik vind deze hobby gewoon leuk weetje :) dusja dan rij ik maar geen 2F4R met NX en custom made weet ik veel dingen.. Maar ik probeer het tenminste...

Dus dan maak ik over een maandje of 2 wel een nieuwe aan, want dan is er meer gebeurt en dan ook nog met 2 speciale dingen ;)

Dus tot dan
 
Last edited:
@ [5th]Nick: :D
@ DTA: Dank je man ;)
@ Manta: Tja, ik ben nog maar een beginner +pippi+ Maar ik doe me best om er wat moois van temaken ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top