RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
@ [5th]Nick: Jep, dat doe ik zeker. Alleen hy is niet zo heel vaak online 8P
@ JulesBooster: dankje wel man :D


Volgende update (Hopelijk deze week)

- SR DD Velgen
- Cilinder
- Krukas
- Lagers

RSC Sticker 2007

Ook even een nieuwe sticker gemaakt voor onze straatcrew.. Gewoon simpel en strak :D

sticker53bt.jpg


(Wat vinden jullie ervan?)
 
Last edited:
UPDATE! UPDATE! UPDATE! (Staat ook in 1e post)

- Update 18 / 25 Januari 2007 -

YESSRR! =D Pakketje is binnen en me set-up is helemaal compleet nu! Alleen moet ik even wachten op me krukas want die was blijkbaar niet meer in voorraad.. Maar dat maakt niet zoveel uit heb nu wel alles in huis =D.

Ook me SR DD Velgen binnen gekregen van Mikkel (@ Forum), maar wat is dat k*t zeg om die dingen te schuren om te polijsten xD. Maarja, dat hoor het allemaal bij he...

Hier de foto's:

De doos xD
cimg40019us.jpg


Daar zat dit in.. (Groeps foto)
cimg40030tr.jpg


Cilinder DR70 (P10)
cimg40109ul.jpg


Myn nieuwe Yasuni R - Kevlar Edition
cimg40131hb.jpg


Stage6 Naaldlager + SKF C4 Lagers
cimg40129lo.jpg


Malossi Koelvinnen
cimg40117tk.jpg


Heel me set-up (Behalve me krukas)
cimg40142xv.jpg


En natuurijk me SR DD Velgen
cimg40003gn.jpg


=D. Maargoed, de SR velgen zijn nu byna kleurloos want ik heb heel de middag met [RSC]Ashwin lopen beunen om die lak er af tekrijgen met afbijt. Maar omdat ik alleen de randjes ga polijsten hebben we die eerst geschuurd en we zijn aangekomen tot korrel 120.. Dus nog een hele weg tegaan..

Maarja, wat zou een scooter zijn zonder problemen? Ik maak dus heel blij die doos open van me Cilinder.. Zie ik op eens dat die 1 van die 2 ringens die om je zuiger heen moeten is gebroken.. Dus dat is echt kut.. Weet niet of ik die ook ergens los kan kopen, of dat ik gewoon met 1 z'n ring kan rijden..

1 van de 2 ringenstjes gebroken!
cimg40201li.jpg


Tjaa, shit happends xD. Maar ik ga binnenkort even [5th]Bullet bellen waneer ik kan langs komen en ik hoop dat de volgende update zal zijn als me scooter rijd =D.

Dus tot dan,

pz, Wesley
 
@ Vasco: Ja, dan koop ik die wel bij de plaatselijke dealer. Maar wel gaar dat ze al in de doos kapot zijn :S Voor de rest bedankt :)
 
Dat is niet de nieuwe city R, dat weet ik 99% zker ;)

Iig wel een tof project, die achterkap is ook wel leuk gedaan..
 
@ Viper Power: haha, sprintje? ik denk niet dat ik veel kans maan :p
@ Petrik: Nee, is gewoon de oldschool R ;)
@ Blingrox: De bocht van die City R is zeg maar hoekerig en die van de oldschool is meer in ronden vormen
@Willy: :) Dank je wel.
 
Nog vraagje trouwens, zag dat je een dellorto black edition 19mm had besteld, nu zie ik een ''gewone'' :? How come?
 
@ Willy: Gewoon, ik dat zag ik pas later. Dat een B.E. byna €30 duurder is en ik let op de kleintjes want ik moet alles zelf betalen 8P dus kwam SP-Parts met het nieuws dat er ook een normale was ;) Dus verander dat plaatje wel even hoor :)
 
UPDATE! UPDATE! UPDATE! (Staat ook in 1e post)

- Project Informatie / 27 Januari 2007 -

Vandaag geen leuke update oid. Omdat ik al zolang niks van [5th]Bullet hebt gehoord heb ik me maar dit voor genomen:
Als ik deze week helemaal niks van bullet hoor, gaat alles naar een andere tuner en dan zien we wel wie dat word..

Dusja, hopelijk hoor ik deze week wat van Bullet anders zien we wel wat ik ga doen.. Of std. laten of naar een andere tuner..

Later meer hier over.
pz, wesley
 
is maar een kleine tip hoor, maar zou het niet slim zijn om ubehaubt contact op te nemen met Bullet ipv te wachten totdat Bullet contact opneemt met jou? :+

je hebt bij deze een PM <]
 
@ [5th]Bullet: haha 8P Ik heb je al 2 PM's gestuurd en ook een paar e-mails maar als je er niet op reageert weet ik het ook niet meer... :)

Maar ik bel je begin volgende week ;) en dan maken we even een leuke afspraakje..
 
Spullentjes zien er netjes uit man ;).
Ben benieuwd naar hoe dit gaat rijden, succes nog.

Je komt hoop ik niks bij mij droppen :p.
 
@Furious Beta: Thanks man, maar over dat droppen he.. Muahah, ik zat er over na tedenken.. Ik wou me frame laten polijsten door je :D


hahah, 8P grapje. ;)
 
Heey, ziet er leuk uit allemaal

Maar dat stage6 naaldllagertje heb ik slechte ervaringen mee :X
Want hij paste namelijk niet in me krukas, hopen dat hij bij jou wel past!
Heb jehem al geprobeerd?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top