RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
UPDATE ! UPDATE ! UPDATE ! Staat ook in 1e post :D

- Update 20 / 8 Februari 2007 -

YES! eindelijk me krukas binnen! :D Geen Power1 (duurde allemaal telang) maar een Doppler For Race. Maarja ook weer een kleine tegenslag... Me Stage6 naaldlager paste niet in me Doppler krukas dus ben ik even naar Hama-Parts gegaan en daar even een P12 Piaggio zuiger gehaald en nu past alles wel =D.

Vanavond/Morgen even alles op de post doen naar [5th], en dan kan ik het waarschijnlijk zondag middag al ophalen. Dus dan kan ik op me gemak even me scooter inelkaar zetten en rijdend maken !

Hier de foto's

Doppler For Race Krukas (P12)
cimg4121sv1.jpg


Foto van me set-up (1)
cimg4122sn4.jpg


Foto van me set-up (2)
cimg4124zv6.jpg


Ook ben ik gisteren met [RSC]Ashwin en [RSC]Arie even bezig geweest met me velgen. Omdat ik gewoon blaren kreeg op me duim van het schuren even een B&K Mouse aangeschaft en het werkt echt perfect !

Ook konden we gisteren al 1 velg polijsten en gelijk al in de primer zetten.
Hier de foto's:

B&K Mouse
cimg4099zy9.jpg


SR Velg (Randjes gepolijst alleen zie je de "bling" nog niet zo goed)
cimg4112uh9.jpg


Ja, dat was het weer :) Dus ik hoop zondag me shizzle op te kunnen halen en dan zondag lekker gaan bouwen!

Dus tot dan, laterr
 
omg, ik ben verlieft:love:

zo'n straatrox wilde ik alrijd al:D, mooi clean zwart, sr velgjes en het ideale straatblaasch setupje:W

succes man!

Greetz Tom.
 
@ Dirk-jan: Dank je wel :)

@ Tommy.: haha, ze heet eufje. Maar ze is al verloofd met mij :p haha ;)

@ Vasco: Jep, dat was de beste manier

@ 5th Nick: Uhm niet dat ik weet, maar ik heb het even getest en het past wel.. glijt er met de zuigerveren lekker door heen (niet tesoepel)
 
@ [5th]Nick: Okey baas :p ;)

@RobertD: Jep, zat ik ook aan tedenken. Maar misschien komt er nog een custom sticker set met de tyd :)

@MHR: Je bedoelt slecht profiel op de banden? Dat lijkt me sterk. De achterband is gloed nieuw en de voorband is 10km oud (nieuw :p) Ze zijn alleen een beetje vies ;)

@RobertD: Yes Sir :D haha
 
UPDATE! UPDATE! UPDATE!

- Update 21 / 12 Februari 2007 -

Daar ben ik weer xD. Ik heb dit weekend niet echt veel gedaan alleen wat dingen gepolijst. Me voorvelg en me waterpompdeksel, achtervelg is even k*t want die spaken steken tever uit dus kom er niet goed bij. Dus moet ik dat met de hand doen..

Hier wat foto's:

TP Carterkap en Waterpompdeksel
cimg4154bz2.jpg


SR DD Voorvelg
cimg4159tc4.jpg


De gepolijste dingen
cimg4160xa7.jpg


Bling Bling xD Alleen een beetje oppoetsen..
cimg4128fl5.jpg


Ook heb ik me spullen naar [5th] gestuurd, en omdat het een beetje laat aankwam (zaterdag) kon ik het de volgende dag niet ophalen. Dus heb ik een afspraak gemaakt voor Zondag 18 Februari =D.

Ook heb ik me custom achterspatbord (ex. DRT Dave) verkocht omdat het niet helemaal wou passen en omdat het niet echt bij de rest van me scooter paste..

Dus volgende update zal rond 18 Februari zijn =).

Laterr!
 
Zwarte velg met gepolijste rand ziet er netjes uit. Alleen vind ik nog steeds dat je iets aan je setup moet doen :p
 
net ding......alleen dat wat bovenstaande schrijft hoeft niet sow...:) hij kan ook mooi worden zonder beukende setup alleen maakt het het wel wat leuker...:p suc6 verder dermee:W
 
Zwarte velg met gepolijste rand ziet er netjes uit. Alleen vind ik nog steeds dat je iets aan je setup moet doen :p

Waarom?


Shit ziet er netjes uit man!, polijsten kan je wel;)

ga je er nog met blanke lak overheen, omdat je het voor de openbare weg gebruikt, of is het meer een "af en toe met lekker weer" scooter?
 
@Jordy: Ik vind het zo wel goed voor op de straat ;) Sprinter komt vanzelf wel..

@HeavyAerox: Thanks ;) Idd, snelheid en optic kan je ook goed mengen en dan krijg je zoiets als de mijne 8P haha

@Tommy.: Haha, polijsten kan ik wel alleen duurt het wel lang hoor 8P Het is gewoon voor dagelijks :) Maar geen blanke lak (word het dof van hoorde ik) dus ik onder hou het wel met Belgom ALU oid.
 
klopt, van blanke lak word het beetje dof, maar besschermt wel je gopolijste spul tegen zand enzo:), maar poetsen met belgom ALU moet ook wel werken ja;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top