RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
@Petrik.: Eigenwijs x|

@Vasco: Nog net niet man :X

@// Raymen //: ZEKER ZONDE JA !

@Jordy: haha :D echt he !


Edit:

Ik vind het echte klote dat me krukas kapot is :mad:. Daarom ga ik ook deze week even contact opnemen met Bullet, want dit kan echt niet door het vervoeren zijn gekomen..
Maar ik moet wel toegeven dat het tunen erg netjes is gebeurd (mijn complimenten). Dus ik geef 5th geen slechte naam oid, het is gewoon een goede tuner (zoals ik al zei).

Maar met die krukas is het gewoon even fout gegaan :)
 
Last edited:
Even voor de duidelijkheid, dit heeft dus niks met het tunewerk van Bullet te maken ;)

Het lijkt mij heel sterk (ook al is bullet nog vrij nieuw bij ons) dat hij hem kapot heeft gemaakt, want hij tuned al heel lang succesvol voor de schakelklasse... dus beunwerk is het absoluut niet...

Eerst uitvinden wat er is gebeurd en daarna pas vingers wijzen Wesley
 
@ Nick: Ik ga zeker contact opnemen met bullet :). Maar even over die krukas. Bij mij waren vandaag 4 gasten, want die dachten dat me scoot al reed en die zagen alleen al me krukas. Toen zeiden ze van: DAMN :X, heeft hy hem er in geprobeerd terammen?

Dus door vervoer kan het niet komen...
(Maar ik bel Bullet morgen wel, want ze tel. staat volgens mij nog steeds uit)

Edit - Foto's van de cilinder..

cimg4216wo1.jpg


cimg4217st7.jpg
 
Last edited:
Gesproken met Bullet

Okey, ik heb hem net gesproken. We gaan even kijken hoe we dit samen gaan oplossen... (Alleen woon ik wel 121km van hem vandaan 8P)
Maar was de net wel boos, maar is nu al minder geworden :) Dus er komen geen boze opmerkingen meer van mij kant :P

Woensdag even naar de ijzer/metaal bewerker en dan zien we wel weer verder...

(Dit wil nog steeds niet zeggen dat [5th] Tuning niet goed is ! Want het tuning werk is gewoon netjes en strak :D Alleen met die krukas is het fout gegaan en dat kan gebeuren)
 
Wel jammer voor je , maar beter post je al die shit niet die je regelt met bullet, denks dat dat toch is tussen jullie is :)
 
@DME3: Dat word niet scherp man :) Heb maar een 3.2 Casio Camera :P

@Speedboer: idd, maar we houden de rest ook zakelijk ;)


@ Iedereen:

ME KRUKAS IS GEFIXED! Door PAPA-TUNING 8) (me pa dus) na wat uurtjes vijlen en slijpen en snijden en bloed 8P is het eindelijk gelukt..

Dus morgen (hopelijk) de grote MHOAAP MHOAAAAP update.
 
tog zonde van het monteren want je zal er ongetwijfeld wel voor betaald hebben... mja gelukkig is het gefixt, nou niet hopen dat die as naar ze malle moeren is geslagen
 
@// Raymen //: Nee joh, zo erg is het ook niet :)

@VIPER POWER: haha :D Jy altyd met je sprintblok. Je weet wat ik heb gezegt he ;) (denk na haha)
 
Om ook maar wat te zeggen: ''Alleen met die krukas is het fout gegaan en dat kan gebeuren''

Als bullet een cilinder kan bewerken/tunen weet hij ook hoe een krukas erin moet.

Het kan van zoveel factoren afhankelijk zijn waardoor de krukas kapot is gelopen, heb het zelf ook meegemaakt '' en ja ik weet ook hoe een krukas erin moet''.

En om er op terug te komen, paar uur slijpen, snijden, vijlen met je vader ... kom op je weet zelf dat het of 10min duurt of de situatie kansloos is :) uit alle respect natuurlijk.

En ten 2e ... ik vindt het zielig dat er gelijk conclusies worden getrokken over het tune/montagewerk .... van: beter epc of twins ... dat post je maar in mijn PM box mensen die dit hebben gestuurd en niet in het topic van deze jongen.

Dus jordy en vasco ik ontvang graag post van jullie de volgende keer, verder bemoei ik me hier niet mee ... altijd gevaarlijk dit soort dingen.
 
Last edited:
Waarom zou ik dat dan tegen jouw zeggen.
Ik geef gewoon aan dat hij naar mijn mening beter naar twins had moeten gaan, deels een grap maar ook deels gemeent.
 
@verlinde: Welk spatbord? Ik heb er geen 1 meer :D

@[5th]Tom K: Jy hebt helemaal gelijk :X Ik trok tesnel een conclusie maar ik was gewoon helemaal PISS OFF. Daarom bied ik bij deze aan alle [5th] Members me excuus aan :).

@Jordy: [5th] Bullet is ook een hele goede tuner :) Maar omdat hun niet zo bekend is in de scooter wereld maar meer in de schakel wereld. Als hy dat ook was in de scooter wereld was Bullet net zo goed als TWINS ;)


Project Info:

Scooter staat helemaal in elkaar :D Me pa is nu 2 boutjes halen voor me uitlaat (dus om op de cil. de monteren) en dan starten maar ! :D
 
naar mij mening mag je best conslusies mag trekken.
je betaald voor het monteren en volgends jou kan het niet door het vervoer komen dus is het met de montage gebeurd. waarom zou het geen probleem zijn en moet je het zelf oplossen door te vijlen schuren etc. dan had je net zo goed je blok zelf in elkaar kunnen zetten en een hoop geld bespaard. dit is het enige wat ik er nog over wilde zeggen ik vind het namelijk vrij sneu voor je.


voor de rest ben je goed bezig!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top