RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
Leuke reclame voor 5th hier...

Dus de krukas is gemonteerd door 5th bullet? dat vind ik echt niet kunnen :X!

No offence hoor
 
@Vasco: Ja dat is helemaal waar, maar had het liever niet gehad :)

@MHR: Ja, ik vond wel dit ik dit moest posten (ook al vinden sommige dit niet) Want dit kan toch niet als het van een "goede" tuner vandaan komt..

@[5th]Nick: Jep, dat zou ik ook wel is willen weten :P Maar zoals ze zeggen: Iets is wat gebeurd kan je niet meer veranderen ;)..

Excuus aanvaard.
 
ik schaam me kapot als ik zie hoeveel pakking daar tussen zit, weetje het ckr dat dit door iemand van 5th is gedaan of door iemand die zich voordeed als ...

ik zou zeggen, breng je blok en ik fix het for free

Jammer dat jullie van elkaar niet weten wat er allemaal in een "bedrijf" gebeurd.
Maargoed verder geen commentaar meer hoor in dit topic.

Wesley je hebt nu wel even wat tegenslagen, maar na de regen komt weer zonneschijn! :)
Heb er vertrouwen in dat alles goed komt en dat je fijn rond kan knallen.
 
Is wel ff kut Wesley...

maarja, Je wilt niet weten wat er bij mij allemaal is mis gegaan met met scooters vroeger... kwam ook allemaal weer goed :D

Veel Succes!!!!!
 
juist, dat kan je ook zien man.
de krukas totdaar nog goed
vloeibare pakking geen probleem...
maar die 5[th] tuning die ondersteboven staat, dat slaat alles :X
 
Maar als je betaald voor het plaatsen van een krukas mag je verwachten dat het goed gebeurd. Dit is echt belachelijk veel pakking.

Verder vind ik dat 5th ook heel beun in de cilinder gemaakt en nog op de kop ook.

Heb je geen foto's van de binnekant van de cilinder?
 
@Jaspah: Dat kan het ook zijn...

@Mikkel: Het is idd geen bedrijf ;) Gewoon een groep vrienden die een soort crew hebben opgezet.... Hoop ook dat er na die stormbuien en onweer eindelijk een dikke zonnestraal komt, haha.

@VIPER POWER: even kut? Je bedoeld al 6 maanden. haha.

@BT: Jep :)

@Sandor: haha, ik keek ook wel even raar op toen ik het zag (dacht misschien cilinder verkeerd gemonteerd) maar het zat gewoon omgekeerd :X

@TunedFox: Hier zijn de foto's :) Niet echt duidelijk, maar goed..

cimg4216wo1.jpg


cimg4217st7.jpg


cimg4269sf7.jpg


cimg4270ef1.jpg


@ Iedereen:

Wat ik zelf nog even duidelijk wil maken is:
Bullet is maar 1 persoon van de 5th Crew, dus dat wilt niet zeggen dat heel die 5th Crew gelijk slecht/amateur oid is :) Want voor de rest zijn het gewoon goede jongens. Neem bijv. Nick, die rijd 2F4R en dat lijkt me niet echt een beunhaas (Nick was even een voorbeeld, dus niet boos worden 5th Members :P)
Dus bij deze.
 
als je 2fast rijdt kun je nog wel een beunhaas zijn hoor, als je alles laat doen bv... beetje een rare vergelijking...

maar dit is natuurlijk wel kut, maarja komt wel goed :)!
 
@Plantje: haha, lijkt me niet dat hy alles heeft laten doen ;)

@Vissa: Hmm, dat dacht ik zelf ook al. Hoe maak ik een poortmapje ? Iemand een how to voor me? :)

@Petrik.: :P Je weet wat ik bedoel, petrik. haha.
 
voor een poortmapje te maken pak je een stuk papier, leg het papiertje rondom je cilinder wand. pak dan een potlood en teken je op de randjes van je spoelpoorten en je uitlaatpoort ;)
 
heb je de poortmap nagetekend ofzo :S

tis de bedoeling dat je hem dmv wrijven van de potlood op papier krijgt.
Je hebt toch wel in je jongere jaren es geld overgetrokken op papier ??

succes verder met de rox
 
Je moet ook een potlood pakken met een scherpe punt, en dan over de poortjes heen krassen, dan worden die lijntjes van de poortjes vanzelf zichtbaar op je papier. Zorg wel dat je papiertje precies gelijk ligt met de rand (deck) van je cilinder.

Oja en nog iets, trek wel de squish waarde eraf (weet je toevallig wat je squish was?) of met welke squish je wilt gaan rijden? 0,7mm lijkt me wel enigzins geschikt voor deze cilinder. Dus als bijvoorbeeld jou poortje op 19,5mm van het deck afligt , trek er dan wel 0,7mm af.. dan kom je dus uit op 18,8mm.... En op die manier kunnen we dus het aantal graden berekenen.

U Snapt :*?

Succes iig!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top