RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
@// Raymen //: Dank je :)

@[5th]Tom K: Zal wel lukken hoor :)



Project Info:

Koelvloeistof lekt uit me cilinder, dus even de koppakking er tussen uit halen.
Morgen ook even me uitlaat opnieuw monteren want die wou ook niet helemaal mee werken...

Nog geen kans om hem te starten want na 5uur achter elkaar door gewerkt te hebben aan me hok heb ik niet meer zoveel zin :P
 
- Update 22 / 24 Februari 2007 -

Vandaag dus niet de GROTE UPDATE, maar juist weer een teleurstelling..

Ik heb dus de afgelopen week (vakantie) veel uren met me scoot door gebracht, omdat alles helemaal start klaar temaken. Hier en daar wat aangepast en ook me blok helemaal netjes gemaakt en even een begin afstelling gemaakt met sproeiers etc. Dus alles zat op zijn plaats en alles was 100% klaar.

Totdat me koelvloeistof lekte en ook dat ik hem niet kon starten omdat er geen benzine kwam. Nu weten we waarom, omdat we de vacuum waren vergeten (ik heb namelijk geen aansluiting op me carb) dus dat was weer een tegenvaller.
Maar vandaag was het ergste, ik kwam van me werk en ik zou samen met [RSC]Steven mijn scooter vanavond rijdend krijgen. Dus toen kwam steven er opeens achter dat: HEEL ME BLOK ZIT VOL MET KOELVLOEISTOF =(. Dus ik ga morgen met me pa even beunen dat blok er onder vandaan knallen en dan helemaal schoonspuiten met WD40..

Ook de afgelopen tyd wat dingentjes gekocht, en hier wat foto's van de beundagen:

Ben overgestap op wat grotere foto's :)

De zielige lege doosjes haha
cimg4256bj6.jpg


Het opgebouwde blok
cimg4228os7.jpg


Waterpompdeksel + [5th] muhaha.
cimg4234vn2.jpg


Me TP Carterdeksel
cimg4233bo8.jpg


Aerox @ Beunmodus (1)
cimg4250zk1.jpg


Aerox @ Beunmodus (2)
cimg4249sy0.jpg


Beunhaas opvulbuisje voor me SR Velgen
cimg4252yj1.jpg


Gilera ICE Achterspatbord (+ Mina. ombouwkit)
cimg4257dh9.jpg


Dus ik kijk wel weer waneer er weer een update komt, want ik verkoop liever deze rox dan dat ik er nog mee verder ga.. Maargoed, tot de volgende keer. ltr.
 
Ziet er allemaal netjes uit!

vanwaar die SUPER x| :eek: draadeindes ?

en waar heb je dat mina ombouwkit voor achterspatbord gevonden/gekocht?})
 
Omg die tapende!

Kort ze ff in, ik denk nu al weer terug aan mijn beun tijd. :D

Ziet er allemaal netjes uit, probleempjes zullen wel snel opgelost zijn. :~
 
Nette scooter man..

je zei dat je bij je achtervelg niet bij kwam dus dat je die maar met de hand moest gaan polijsten... met wat had je die andere geschuurd en gepolijst dan?!

kvind ehm zeer tof, blijf ehm volgen :W
 
Een erg vette rox heb je *D Maar je moet haar niet gaan verkopen..

Je hebt er zoveel tijd, geld en moeite ingestoken, het zou zonde zijn als je het nu opeens wegdoet. De kans is groot dat je bedenkt. Ik heb het ook gehad, laat het desnoods ff liggen en ga je later weer mee verder :)

Succes verder met je rox :*
 
@STR8ROX:haha 8) dat ombouwkitje zat er bij. Ik vroeg omdat spatbord en ik zei dat ik het op me aerox moest plaatsen :) en toen kreeg ik het er bij..

@Vissa: Ik hoop het ook, want ik word nu wel een beetje moe van al die problemen..

@Realtjuh: Niks met de handgedaan, gewoon je boormachine schuiner houden en dan op je borstel extra veel pasta en dan kom alles gewoon goed ;) Maar je kan het natuurlijk altyd even bij werken met de Dremel.

@Vasco: Haha, wou eigenlijk 2 cilinder hebben met 1 cilinderkop. Maar dat paste net niet ;)

@Robbert.: Ik weet ook nog niet of ik hem ga verkopen, maar ik werd er gewoon een beetje ziek van. Maar misschien komt dat omdat ik van de vakantie bij elke dag aan die scooter heb gezeten om hem rijdend te maken. Dus nu laat ik hem even 2/3dagen staan en dan gaan we weer verder ;)

@ Iedereen: IK WEET HET VAN ME TAPEINDE :P hahah, ik ga ze binnenkort wat korter maken..
 
@STR8ROX: Hehe, ik pak me oude wel even. Die zien er ook nog gewoon goed uit ;)

@DME3: Ja, maar dat is moeilijk hoor 8P haha.


Project informatie:

Dalijk even me blok er onder vandaan halen en dan alles schoonmaken en dan van de week alles op me gemak GOED plaatsen en hopelijk volgende week rijden..
 
Ik doe ook alles ZONDER haast..
gewoon lkkr rustig geen haast verkom de meeste problemen als je alles gaat 'afraffelen'!!

gr :W
 
@ STR8ROX: hehe, dat is de juiste manier. Maar ik heb soms geen geduld :X haha.


Project Info:

Blok is er onder vandaan en alles is nu lekker schoon, en droogt nu lekker in een warm huisje :P.
Maargoed, hier even 3 foto's wat ik dus uit me krukasgat haalde, maar dit blijkt dus overtollige vloeibare pakking tezijn. Dus gelukkig niet zo erg..

Ojaa, kent iemand de mensen van HGS? Want ik heb een wigje nodig voor een 19mm Carb :) Want op internet is het allemaal vanaf 21mm..

Hier de foto's van de blauwe smeurie

cimg4259fv5.jpg


cimg4260mg4.jpg


Zit helemaal om me krukas heen, en hier heb ik een stukje gepakt met een pincet.
cimg4261hj8.jpg


See ya ! 8)
 
ik schaam me kapot als ik zie hoeveel pakking daar tussen zit, weetje het ckr dat dit door iemand van 5th is gedaan of door iemand die zich voordeed als ...

ik zou zeggen, breng je blok en ik fix het for free
 
Last edited:
Jesus, dat is echt beun gedaan, sorry dat ik het zeg, maar ik geloof niet dat dit door iemand is die al zoveel ervaring heeft, want dan weet je wel beter dan dit...

Eerst krukas vernaggeld
"tunersnaam" verkeerd om:?
En die vloeibare pakking.

ik vind het een beetje schrikbarend eerlijk gezegt.


maarja, gelukkig blijf je doorgaan, en hoop voor je dat het goed komt, en dat het maar snel mag branden:W!

Greetz Tom.
 
@Kenzie: Jep volgens mij ook :X, maar het klopt dat er al 1 krom is. Die dingen hebben er 1 dag in gestaan en nu al krom. (POWER1 TAPEINDE raad is dus af !)

@[5th]Tom K: Tja, dat is logisch dat je je schaamt :P. Maar ik ga het niet terug brengen.. Moet ik weer 1,5uur heen en 1,5uur terug. Want ik woon ongveer 121km van zijn huis.. 8P

@Tommy.: hehe, tommy brand los :P. Ja ik moet wel door gaan he, want omdat ik er zoveel tyd en geld in heb zitten is het eigenlijk wel zonde om te verkopen :)


Bedankt voor de reactie's, Wesley.
 
Erg jammer dat het voor jou de 1e keer allemaal zo moet lopen, maar zodoende leert men ;) Komt allemaal wel goed, veel succes ermee!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top