RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
@ Danny Phantom: Dank je wel man :D Hoezo slechte ervaring. Hy past precies in me Power1 (p10) krukasje :)

@ keesz: Thanks man :) Met de politie? Dat zijn toch die zielige mannetjes die jongentjes van 16 oppakken :p haha.
Valt wel mee, maar ik ken genoeg sluip weggentjes enzo. Dus komt allemaal goed :) Maar dat is ook het risco wat je neemt..
 
Aerox_Boy: dank je wel :D Zwart = Simpel en Sexy! muaha.

Project informatie:

Ook ga ik zondag naar [5th] toe ALS me krukas optyd binnen is 8P en als we dan nog tyd hebben kunnen we misschien MWS Jordy ook even bekijken met zijn Carbonized betatje 8)

Dus tot de volgende update!
 
Last edited:
Even een kleine update, om jullie op de hoogte tehouden :D





- Update 19 / 3 & 4 Februari 2007 -

Okey, het is niet echt een grote update. Maar ik wil jullie graag op de hoogte houde wat ik nou allemaal uitspook. =P

Oke zaterdag 3 feb. zijn we niet uitgegaan ofzo. Maar zijn we bij [RSC]Aswhin even een avond gaan schuren. Omdat hy zijn nieuwe sprintframe had gekocht, en moest nog veel geschuurd worden dachten we gaan daar lekker heen..

Hier wat foto's met uitleg:

[RSC]Ashwin's beta sprintframpie
cimg4054en8.jpg


[RSC]Arie die hem even mooi maakt
cimg4059zl7.jpg


[RSC]Ashwin, helemaal blij met zijn GEPIMPDE Carterkap
cimg4061wb0.jpg


Weer terug naar mijn project, 4 Feb. :

Ik heb zaterdag middag de ringentjes gekregen van Davy (vanderheagenrox), die zijn voor me SR DD voorvelg. (Want die past niet in 1x)
Ook wou ik even kijken hoe alles nou stond, dus even samen met me pa blok en velgen er onder gegooid. Ook even me orginele teller aangepast en op me stuur gezet. Deze is tijdelijk en alleen voor het inrijden... ZIET ER NIET UIT! zal je wel denken xD Ook even wat foto's geschoten:


cimg4069yu4.jpg


cimg4070pq8.jpg


cimg4064fa1.jpg


Ook heb ik 2 sticker gehad van Go-Fast, die ik graag op me scooter wou hebben. Maar hoe zal ik het plakken? Graag jullie mening hier over:

Optie 1
cimg4073zr7.jpg


Optie 2
cimg4074zk8.jpg


Okey, nu even het verhaal over [5th]. Dat is heel simpel.. Alles word opgestuurd omdat me krukas nog niet binnen is, die verwacht ik deze week. Dus de volgende update is met een rijdende scooters en met wat foto's van [5th]

laterrr
 
optie 1, de sticker is te klein voor optie 2, maar als je aan grotere stickers kan komen zou ik wel optie 2 doen.
 
@ Speedboer & Bjorn: Oke, even afwachten wat de rest zegt :)

@ Michael: Joh, maar ik vind die sticker van Ruben# ook erg mooi. Die is lekker groot dus dan kan ik optie 2 doen. (Wat is jullie mening hier over?)

Dan zoek ik maar even contact met hem, en vragen of hy hem ook voor mij kan laten maken :D

Deze sticker is dat:

P1140008.jpg
 
@ PlayBoyRox: idd, lang leven de binnenkant van de buddy :p

@ project phantom: Tja, iedereen zijn smaak. Ik vind het ook wel even wennen. Maar wou eerst een custom stickers set maken. Maar kon niks leuks bedenken..
Toen dacht ik: ik neem een Stage6 sticker set.. Maar ik heb helemaal niks van Stage6 in/onder/op/boven me scooter :p dus dat is ook niet door gegaan..

Project Informatie:

Ruben# heb ik een pm gestuurd, en gelijk antwoord en hy zou voor mij gaan kijken of hy nog 2 van die mooie stickers kon krijgen :)
Dus nu maar even afwachten he :)
 
@ Jordy: Hmm, ja ik vind het ook wel even wennen. Maar zoals ik al zei ik heb liever een Stage 6 Sticker set op me scooter maar ik heb helemaal niks van Stage6.. Alleen wat optisch shizzle en later wat tellers..

Maar ik kijk wel, eerst even rijdend maken.. :D
 
@ Jordy: Hmm, ja ik vind het ook wel even wennen. Maar zoals ik al zei ik heb liever een Stage 6 Sticker set op me scooter maar ik heb helemaal niks van Stage6.. Alleen wat optisch shizzle en later wat tellers..

Maar ik kijk wel, eerst even rijdend maken.. :D

er zit tog ook niks FASTS op? :D

Geintje hoor Wesley xx
 
@ Jordy: Hmm, ja ik vind het ook wel even wennen. Maar zoals ik al zei ik heb liever een Stage 6 Sticker set op me scooter maar ik heb helemaal niks van Stage6.. Alleen wat optisch shizzle en later wat tellers..

Maar ik kijk wel, eerst even rijdend maken.. :D

Waarom iets doen waarvan je het zelf al niet helemaal ziet zitten, in mij op zicht krijg je daar alleen maar spijt van...:(
 
@ Bling Rox: Thanks, aerox zonder hoge kont is geen echte aerox he :p

@The Fox: Dankje :)

@VIPER POWER: haha, gaan we leuk doen ofzo 8P Wacht maar, ik pak je nog wel terug ;) haha

@Dennis MHaRea: Tja, dat is wel waar. Ik kijk nog wel even

@HeavyRox: :)

@Fast malaguti: Liefst heb ik een custom sticker set :) Maar ik vind RSC STREETROX op me scooter niet echt mooi. Dus even een scooternaam verzinnen en dan kan ik dat er misschien wel op plakken :)


Bedankt voor de reactie's :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top