RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
Haha, boeiend ;) Je snapt tenminste wat ik bedoel.

ja, maar wat je zegt klopt ookal niet. dus zo speciaal is t niet hoor. :rolleyes: Het wordt/is wel een leuk scootertje, maar laat aub ff overbodige fotos achterwege. zoals dat telefoonkaartding ofzo :L

Laterrrrrrrrrr :)
 
Muhaha, ik zal me best doen. ;)

Maar even wat anders, een Area51 veersysteem (oid, bijv. een eigen constructie.) op een straatscooter is dat mogelijk... (Kwa hobbels enzo.)
Dat lijkt me echt zo bruut man :love: Maar
 
Last edited:
Bedankt :D

Het is alleen HEEEL lelijk gespoten in het echt:
- Primer niet geschuurd
- Industrielak
- Lak laat los

(Me oom heeft ze gespoten, hy had metallic beloofd :()
 
Muhaha, ik zal me best doen. ;)

Maar even wat anders, een Area51 veersysteem (oid, bijv. een eigen constructie.) op een straatscooter is dat mogelijk... (Kwa hobbels enzo.)
Dat lijkt me echt zo bruut man :love: Maar


alles is te maken :)

vette rox zo voor op straat :)
 
Thanks Jaspah. ;)

Maare keesz, dat is wel zo. Maar je moet ook een bepaalde conscrutie verzinnen om die klappen te kunne opvangen. Kijk ik ben nog redelijk nieuw, dus ik denk niet dat het mij gaat lukken.

Heb jy of iemand meer verstand van z'n veersysteem?
(Hulp Nodig :D)
 
Thanks Jaspah. ;)

Maare keesz, dat is wel zo. Maar je moet ook een bepaalde conscrutie verzinnen om die klappen te kunne opvangen. Kijk ik ben nog redelijk nieuw, dus ik denk niet dat het mij gaat lukken.

Heb jy of iemand meer verstand van z'n veersysteem?
(Hulp Nodig :D)

Je kent dus [5th]Nick en [5th]Bullet, maar voor die klus moet je [5th]Wouter vragen, Hij had het oude veersysteem van mij op zijn Rox;)

Nice project:D
 
Dank je wel. ;).

Okey dan zal ik dat eens even bij Wouter gaan vragen, want dat veersysteem is volgens mij een heleboel werk 8) Dus lijkt me wel leuk om toen doen..
(Volgende update eind deze week/begin volgende week)
 
Vet ding word het wel dat geloof ik best ;)
Maar wat nou als er iets gebeurt op straat?Als je hem elke dag gaat gebruiken, Tja een straatscooter gaat hier en daar altijd kapot toch ;)..
 
@ TunedFox: Dank je wel :) Maarja, deze carb is ook goed. (Zit alleen geen aansluiting op voor je vacuum :|
@ Willy: Tja, als er iets kapot gaat (waar ik ervaring mee heb 8P) dan zien we dat vanzelf wel :p
 
Tuurlijk kan het veersysteem van een Area op een 'straatscooter'. Het is toch gemaakt voor een 'straatscooter'.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top