RKT Nrg mc2

Ja rox ken vet goed branden, binnekort ook maar weer es wat foto's uppe want er is weer zat keburt :#

Denk aan afgedraaide rotor,stickers,gepolijste meuk :D
 
Zo eindelijk na een mand ofzo weer eens een update van mijn kant, ik doe er opzich niet zo heel veel meer aan want ik vind hem tog wel een soort van af en ik heb niet zo veel tijd meer door me andere "geheime" project -:- .
Maar ik had tog nog wat dinge gevonden die ik kon doen: Rotor afdraaien, voorvork poten polijsten, uitlaat weer een opknapbeurt geven.en nog wat leuks met me velgen

(foto's zijn niet helemaal pro, met me telefoon gemaakt)

Foto, gedeeltelijk opgeknapte auspuff, alleen nog ff lasnaden terug brenge, en de afgedraaide rotor en roode rand @ m'n velg.



En ook de stickers binne gekregen, ik vind het et wel weer een beetje afmaken zegmaar, aleen twijfel ik nog over de R tuning sticker op de voorkap.(op deze foto's nog niet de roode velgrand)







Voor de rest ga ik binnenkort ook beginnen met een vers setje carters, deze is gescheurd @ kvs kanaal aan de binnenkant van me blok :X dus ook gevonde waarom er altijd wat water in me blok lekte.
Maar ik heb geen tijd meer om het te fixxen voor SMP, dus ik brand met smp nog ene keer met dit blok en dan met de nieuwe carters,devcon en de dremel aan de slag. ook staat er nog een Keihin 28 op het menu.

Ik hoop veel mense weer blij gemaakt te hebben na al dat gezeur van up nou es :*
 
Back
Top