RKT Nrg mc2

Ald

Doe slim!
Me oude page was een "beetje" een rommeltje dus nu maar even een nieuwe aangemaakt.

Een klein verhaaltje over mijn brommer verleden, het begon toen ik op mijn 15e een Sym Jet had overgekocht voor 75 eurie 8P, die had ik toen ook al best wel dik gemaakt maar hij liep verrot en ik wist nog nix dus het ding maar voor €150 doorverkocht :W. Toen ik 16 was en me certificaat had wou ik tog nog ff rond kunnen cruisen dus toen ff een tijdje een snor puch geowned maar dat was natuurlijk nix.
Dus op een zonnige dag kwam een vriend van me naar me toe met de vraag of ik nog een NTT moest kopen, dus Roald d8 hey leuk een piaggio projectje dus ik lang die dude gegaan en het ding maar gelijk meegenomen voor €150, het ding zag er nie uit en liep verschrikkelijk kut met : Polini corsa 70, 19mm en multivar. dat even goed laten rijden en zo een tijdje otowheeliend doorgetuft. Maar het ding was toe aan een facelift, hij zag er niet uit en ik wou wat harder.Na wat spuiten en nieuwe spulletjes had ik dit :

Roald-ntt.jpg


Setup was toen :
Gilardoni 70cc RT ala beunhaas tuned
Big one racing
19mm
Heuze malossi E9 filter
malossi multivar
Rito krukas

reed wel leuk tot ik hier een beetje rond ging neuzen en wat speciaals wou de setup werd toen:

Polini evo 50 RT tuned
Polini evo 50 Pijp
Carters RT tuned
Polini 21mm RT tuned
DO 21mm
Polini speedclutch
Malossi multivar
Kartbox
malossi vl11
Doppler krukas

dus dat toen maar even opgebouwd:

blok.jpg


blokz0r.jpg


dat kwam wel vooruit maar de Evo 50 had tog wel ze beste tijden gehad dus maakte plaats voor een Mhr 50 FKT5:

teamfkt.jpg


teamfkt2.jpg


dat reed leuk en toen had ik ook maar een TPH voorkap gefixed en gespoten scootertie stond er toen zo bij :

scootz0r1.jpg


scootz0r2.jpg


scootz0rzei.jpg


toen is hij een tijdje zo gebleven maar ik wou wer wat nieuws en ik begon aan een NRG mc2 omdat ik dat tog wel zobeetje de dikste scooter vin

na een tijdje beunen stond hij er zo bij:

totaaltschuinzei.jpg


schuin8r.jpg


stuur.jpg


Later voor de gein NRG mc3 voorlicht glazen gekocht en erop gezet, Stond eg Opperdik al zeg ik het zelf

voorkapschuinvoor.jpg


bromz0r1.JPG


bromz0r2.JPG


bromz0r3.JPG


natuurlijk ook weer wat andere onderdeeltjes en de setup is uiteindelijk gekomen tot:

Metrakit Pro Race 2 RT tuned
Carters RT tuned
Malossi MHR team 2000
Doppler krukas
Pro race lagers
DO 28mm RT tuned
Polini Recht spruitstuk RT tuned
Malossi vl13
malossi multivar
Malossi Delta clutch
Malossi torque driver
Malossi Fixed poulie
Malossi Overange snaar
Malossi wingbell
Malossi E13
Malossi Primair 16-37
Malossi secundair 14-47

Voor de rest heb ik hier en daar wat gepolijst en gevreesd, En ben nu keihard bezig met me kappen te bewerken :


Zodan lekker in de vakantie lope beunen, kappen zijn zo goed als af alleen nog ff wit spuiten, motorisch gezien heeft de 24mm plaats gemaakt voor een 28mm do (lekker aangepast met devcon) en de hpi nuldrie heeft plaats gemaakt voor zen jongere broertje.Ook is het een en ander gepolijst (remhendels e.d.) en is er een electrisch waterpompje en karttank gemonteerd.


voorkantje :D

Achterkantje

Nu ook het "gecleande" midden/beenkappie te zien *D

Lekker kontje ?

Hoppetaa weer es een updeet,
C1000 was zo lief om mijn vakantiegeld te storten dus ik gelijk naar de brommerboer en tadaa!!..
Speedrep in da house.


Gelijk er maar onder gebeunt en de kapjes eropgezet.









Zo de laatste kappies erop geplakt en hier en daar wat ge griptaped :W







 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ziet er dik uit bikkel:W...mja RKT/RVT sprintteam word wel wat denks, beetje hulp van jou, en beetje schuur hulp van mij8P..
Kom van de week ff langs om me scooter op te halen:D.

ooi dushi:*
 
doe ophanging moet beter kunnen blingen hoor dan had je met 120 of 320 moeten beginnne
ik had ook op hanging van speed uitlaat gedaan die glimde als n malle
en net de ophanging van me c21 gedaan en die doet ook bling bling

maar goed leuk project man ziet er netjes uit

greetz
 
Zeker wel vette NRG:W
Kijk eens in mijn project topic heb ook de voorkap een beetje aangepast lijkt een beetje op die van jouw, de jouwe ziet er ook wel netjes uit;)
 
Ziet er erg goed uit allemaal :) Trouwens die ophanging is volgens mij van 1 of ander vaag giet metaal (ziet er zo uit)..lijkt me moeilijker te polijsten dan een yasuni ophanging patje :p
 
wowalt said:
Ik zal ff kieken wat ik nog van de ophaning ken maken, Anders stuur ik em wel op naar Jay-rune :D


of je stuurt hem op naar mij :p
gay- rune is ook jaloers op mijn polijstwerk :D

want hij heeft tenslote geen korrel 4000 :D

greetz
 
Back
Top