RKT Nrg mc2

Lol , en alweeeeer een coole forummember in de Scootin' :D!
Ben benieuwd wat je allemaal nog gefixt heb in de tussentijd :)
 
ja marcel, egte pro's komen in de scootin :p, maarjah heb zobeetje alleen maar gedaan wat nu op de laatste 4 foto's te zien is ja met nog wat kleine zooi dan.
 
ja ik had toevallig net ff de scootin gepakt bij kees van dijk, die SR is eg 3x nix tijd voor weer een echte scooter :W
 
Rutger said:
NRG VELGz0r EROP! lmfd

:D
Miss alsk ooit eens velgen vind met trommel van 110mm dan ga ik het nog overwegen, maar dit is weer eens wat anders he *D

Voor de rest gister naar damwoude, was wel gezellig scoot liep alleen niet perfect en starts...daar heb ik het maar niet over, snelste tijd was 9.003 :X maarjah er zit nog wat afstelwerk in want hij kwma ook niet goed weg in het begin, Dus nog ff flink wat afstellen en gaan met die banaan.
 
Er stonden laatst of nog steeds, nrg velgen 110mm te koop @ pia marktplaat naar wij dachten.
Trouwens, een MEISJE is dus 0.5 sec. sneller dan jou op de 150 meter en om het nog erger te maken....het is MINA :eek:

Maar diep in mn hart weet ik gewoon dat het goed hard gaat vlammen en hij mooi zal staan in de scootin' want die SR is echt gaar!
Staat gewoon een guppie in van nog niet eens 16 jaar :X

Ooi
 
r0bert said:
Trouwens, een MEISJE is dus 0.5 sec. sneller dan jou op de 150 meter en om het nog erger te maken....het is MINA :eek:

Maar diep in mn hart weet ik gewoon dat het goed hard gaat vlammen en hij mooi zal staan in de scootin' want die SR is echt gaar!
Staat gewoon een guppie in van nog niet eens 16 jaar :X

Ooi

tis dat je weet dat me ding nog gaar is anders hak je gesmacked :*
mjah nu hopen dak mezelf nie op horizontaal op de grond parkeer zondag anders staat ie zo lelijk in de scootin :p. Zat er wel aan te denken om kaploos naar best te gaan maar dat doet nie, als ik op me bek ga verzet ik de afspraak wel gewoon brande gvd :D
 
Vandaag vet veel mensen gemeet @ best paar keer gesprint, wou alleen nog meer vlammen maar ik had men ikstart verrot getrapt:X voor de rest ook een scoretje van 17.7 neergezet dus nu ff opzoek naar dat xtra pktje en dan maar ff de cilinder bijwerken voor een nog leuker vermogen :W
 
hey roald hij is wel strak hoor ik hoop dat mijn runner gauw klaar is dan kunnen we ene keer gaan blazen hier in de buurt
 
wel opzich jammer dak nu wat beschadigingen op me beenkap heb en een scheurtje in me zeikap, waarschijnlijk omdat ide testbankjourie heb op probeerde te tille aan em achtgerkap :X mjah doe je nix aan, hoop dat ik het deze week nog een beetje mooi ken maken en anders maar hopen dat het niet te zien is op foto's voor scootin.
 
He overbuurman :+ Zie je op lely heh... en moet ik de valbeugels al monteren voor je vrouwtje ? :D

Voeg me ff toe @ msn :+
 
Jaja, Hij staad idd mooi in de scootin, poster vink ook wel leuk voor boven me bed.

Ach D.J de valbeugels hoeven der geneens op. heb der al leren branden op mijn hok })
 
Back
Top