Ald Doe slim! 27 April 2005 #63 Dank u voor de lievve reacties , ik hoop 1 deze dagen me achterkap af te hebben dus ook mooi in de lak enzo en dan is ie hopelijk echt geil :W
Dank u voor de lievve reacties , ik hoop 1 deze dagen me achterkap af te hebben dus ook mooi in de lak enzo en dan is ie hopelijk echt geil :W
Ald Doe slim! 27 April 2005 #64 W00t, nieuwe overange +delta binne omdat ik mijne had uitgeleend en diegene werd opgepakt door oom agent en ook nog ff 2 andere leuke plaajes
W00t, nieuwe overange +delta binne omdat ik mijne had uitgeleend en diegene werd opgepakt door oom agent en ook nog ff 2 andere leuke plaajes
R rst_nrg [R][S][T] 27 April 2005 #66 nrg Eej man kapot vette nrg... NRG poweRrrr zie je miss wel @ klaaswaal. ga zo door!! grts stephan
Vissa PB Guru 27 April 2005 #67 Helft van de poulies maar? waars de andere Ziet er echt te vet uit Roald 8) Ben benieuwd hoe het gaat rijde :W
Helft van de poulies maar? waars de andere Ziet er echt te vet uit Roald 8) Ben benieuwd hoe het gaat rijde :W
Robert Superrrjoden! 20 May 2005 #68 Roald, UPDATE NOU EENS!! Volgens mij heb je wat liefs gekocht voor je beestje
RonaldV Scooter hooligans. 23 May 2005 #70 Netjes:*, kom zo ff langs branden -:- Ff kijke hoe het eruit ziet8)
Robert Superrrjoden! 23 May 2005 #71 http://s9.yousendit.com/d.aspx?id=1EHRIMAO5L1Q73RXBA2XGNWGMG filmpie
Ald Doe slim! 1 June 2005 #74 Updeet @ 1e post :W Hij begint nu wel een beetje klaar te komen (HiHi) alleen nu nog eens goed afstellen en alle kleine dingetjes doen
Updeet @ 1e post :W Hij begint nu wel een beetje klaar te komen (HiHi) alleen nu nog eens goed afstellen en alle kleine dingetjes doen
RonaldV Scooter hooligans. 1 June 2005 #75 Netjes wowalt8). Zaterdag lekker branden @ damwoud. zie je morge wel ff:* ooii!:*
Ald Doe slim! 1 June 2005 #78 Ik hoop idd dat het een beetje vooruit wil met damwoude ik heb gewoon simpelweg te weinig tijd om hem af te stellen wat opzich wel jammer is maarjah het zal vast wel goed komen.
Ik hoop idd dat het een beetje vooruit wil met damwoude ik heb gewoon simpelweg te weinig tijd om hem af te stellen wat opzich wel jammer is maarjah het zal vast wel goed komen.