Politie agenten (in opleiding?)

Ik moet over 6 maanden het weer proberen, ik had mn test een beetje verneukt :X
Fysieke test was ook nog vrij pittig moet ik zeggen :P

EDIT: en zowiezo weet ik nog niet of ik dan alweer solliciteer, ik kan denk ik beter een andere opleiding doen zodat ik wat meer papieren heb dan 4 jaar de politieacedemie.
Ik sta verder met een opleiding erbij dan 4 jaar daar, aangezien ik iets met management wil gaan doen.
 
Dat je bij 5km te hard rijden een boete krijgt, vind ik gewoon terecht.
't Is ff klote natuurlijk maar je moet toch ergens de grens leggen. Als ze zeggen ja je mag 100 km/u rijden maar bij 110 krijg je pas een boete, hoeveel mensen zouden dan niet standaard 110 of meer gaan rijden? En ja dan weer zeuren als je een boete voor 111 km/u krijgt, zo kan je wel door blijven gaan. En de mensen die politiemensen landverraders noemen mogen ze wat mij betreft al helemaal preventief casteren (zonder verdoving, pig-style). Dat het nooit helemaal lekker loopt oke, maar bij hoeveel andere "bedrijven" heb je dat dan niet? Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken, want ik hou niet zo van discussies met IMO kortzichtige (en/of generaliserende *kuch*sasjoes*kuch* mensen). Anywayz kan iemand mij nog vertellen wat het lesprogramma (op niveau 5 of 6) ongeveer inhoudt?
 
Ik wil ook naar de politie academie, heb er al wel wat over opgezocht op het internet maar zit in het laatste leerjaar van VMBO Theoretische Leerweg, ben wel al 16, en k heb begrepen dat je 17 moet zijn om je te kunnen inschrijven?
 
ik vind het een stelletje trieste #$#$% daar bij de ''politie''

heb ze altijd al zielig gevonden met kinderen zonder licht aanhouden terwijl er gvd 2 moorden zijn gepleegd hier waarvan 1 dubbele en ze daar niets aan gaan doen omdat ze er te lui voor zijn en ze geen geld ermee verdienen.

Nu ook weer zoiets,
Maat van me wilt mn scooter ff lenen om naar t postkantoor te gaan, mag natuurlijk maar zat geen kentekenplaatje op. Hij word aangehouden en er lagen geen verzekerings papieren in en nemen ze hem in beslag. Kom ik na 2 dagen met mn moeder daar aan en laat alles zien zegt ze neem je hem nou al mee? ik zo nee morgen of over morgen, Oke hoe dan "? ja ik denk met mn pa anders loop ik (rijden dus).

Kom ik daar aan gisteren zeggen die bijdehande rot#$%#5 dat ik hem niet mee krijg omdat ik de openbare weg niet op mag en zij dat ik hem met mn pa kwam halen , nu boete odmat hij er een week staat.

Verder nog 23497 dingen waardoor ik een schijthekel aan ze heb, maarja dat is mijn mening natuurlijk.
 
ik vind het een stelletje trieste #$#$% daar bij de ''politie''

heb ze altijd al zielig gevonden met kinderen zonder licht aanhouden terwijl er gvd 2 moorden zijn gepleegd hier waarvan 1 dubbele en ze daar niets aan gaan doen omdat ze er te lui voor zijn en ze geen geld ermee verdienen.


Ik denk dat jij nog geen auto rijdt, anders zou je hier wel anders over denken. Kinderen op de fiets is zowiezo al kut want die gaan alle kanten op. Zonder licht is helemaal een drama. En als je zo'n knaapje aanrijdt ben je zelf nog de lul vaak ook. Op geen licht mogen ze van mij best lekker controleren.

//edit//
Tevens zijn de agenten die verkeerscontrole/handhaving doen hele andere lui dan de agenten die over moordzaken gaan.
 

Jij snapt de wereld nog niet helemaal volgens mij.

Zowiezo weet je het verschil al niet tussen de normale politie, en diegene die over moordzaken etc etc gaan.

Verder zoals Joost al zei, kinderen zonder licht horen ze gewoon ook aan te houden, ik rijd nu in een auto, en als dat gespuis hun licht niet aan heeft zou je ze bijna doodrijden, want die zie je gewoon echt niet, en wie krijgt er dan op ze donder? De automobilist.

Over je scooter verhaal, dat is gewoon dom, en terrecht dat hij in beslag is genomen.

Om nog beetje ontopic te gaan: Vriend van me heeft zich eind zomervakantie aangemeld bij de politie, en is tot op heden nogsteeds bezig met allerlei testen om te zien of hij er geschikt voor is.

Heeft nogsteeds ,, zomervakantie ''.
 
Hehe, die ken ik ja.
Je heet Martijn neem ik aan? Als het goed is ben je afgelopen week naar IJmuiden geweest? Add me anders, praat wat makkelijker.
 
@RR. Niv 4 Allround (uiteindelijk Hoofdagent)

Om antwoord te geven op je vraag, Niv. 5&6 zitten in Apeldoorn, is meer beleidstechnisch dan de GIO's.
 
Ik heb van de zomer gesolliciteerd in Brabant Zuid-Oost, Niveau 4.

Eisen waren voldoende, maar helaas niet door de selectie gekomen.
Binnenkort gewoon nog eens proberen :)
 
Ik wil ook naar de politie academie, heb er al wel wat over opgezocht op het internet maar zit in het laatste leerjaar van VMBO Theoretische Leerweg, ben wel al 16, en k heb begrepen dat je 17 moet zijn om je te kunnen inschrijven?

ga je eerst pia rijden en dan wil je ook nog agent worden:p ik gan ieuwe familie zoeken 8-|

verkeerpolitie lijkt mij echt tof in zo'n camera auto beetje verkeers overtreders achterna sjezen, en je hebt altijd gelijk :W. maar uit principe word ik zo iets niet omdat ik er nu te veel last van heb:p
 
Mjah weet je wat het is. Bij half Nederland heeft de politie een negatief imago vanwege één dienst, Regio Verkeers Handhavings Team. Of te wel de vriendjes van onze Koos Spé. Die achtelijke dienst geeft ook veel frustraties en ergernissen bij beroepsagenten, degene die dus op straat lopen.

De politie en die laffe flitsers moet je dus wel los zien...
 
Waarop ben je gestrand dan?

Fysieke test?
Ze twijfelden over mijn sleutelbeen, dat is na een breuk niet helemaal goed aan elkaar gegroeid, waardoor het uitsteekt.
hierdoor kan ik niet langdurig zware lasten dragen.
Verder kan ik wel alles, intensief drummen enzovoort geen probleem.

Ook was het zo dat de conditietest nogaal vaag is verlopen.
we moesten een parcours rennen, dat bestond uit verschillende ronden, die je in een bepaalde volgorde moest rennen.
Dit werd ons NIET uitgelegd, de instructeur zou ons GEDURENDE de test begeleiden, wat bij de helft van de kandidaten grandioos is misgelopen, waaronder bij mij.

Jammer is het wel, maar je leert toch de andere kant van het politiekorps kennen, en niet alleen de rollerbanken ;)
 
Back
Top